Inlägg från: SaraJoakim |Visa alla inlägg
  • SaraJoakim

BUGGlåt till brudvals !!

Vi vill överraska våra gäster med en BRAKIG CATCHIG ganska snabb bugglåt i samband med brudvalsen men kommer inte på någon klockren som passar till just detta. Det är alltid något i låten som gör att "shit nej, de passar ju inte" :p

Har Ni några förslag? :)

(Vi har tittat på de andra trådarna, men inte hittat någon vi tycker om där..)

• Svar på tråden BUGGlåt till brudvals !!
  • SaraJoakim

Eller hur! Den är jättebra! :D Vi har funderat på den, men skulle vilja ha fler förslag :)

• SaraJoakim

Oh vad kul med mer förslag, känne rinte igen alla så ska gå in o kika på de :D Tack :)

Chicita, vi ska dansa "vanlig" bugg ;) Jag har dansat sedan jag var liten så skulle vara en kul twist att valsen gled över till en bugg :)

• SaraJoakim

Haha vad roligt!! :D Och tack att du hjälper till o spåna ;) Du får ta med dig maken o ragga nya buggkurser, eller om han lär sig o dansa tjej ;)

• SaraJoakim

Vi funderar på Stiftelsen - Vart jag än går och att då i de "lugnare" partierna kör en "happy" fox :) Kanske dra ut med en längre början som mynnar ut i låten precis som Fial8 säger. Vi gillar tempoförändringarna i låten, vi har tid o sakta ner, få plats med en kyss och sen rocka loss igen :) Man kan leka mycket med den :D

• SaraJoakim

Sen är ju inte just den en typisk bugglåt, men vi vill ha något som kan dyka upp på radio, på krogen etc i olika miljöer :) Jag är mer för bugg än min M2B också ;)

Svar på tråden BUGGlåt till brudvals !!