• Chicita

Fin hy?

Hitta bra rengöring som verkligen passar din hud och använd det dagligen. Kör en peeling och ansiktsmask en gång i veckan (som också passar din hud).
    Jag själv föredrar Marja Entrich produkter, men det finns massor där ute. Det viktigaste är att du hittar någon som passar.
    I början när man börjar med en ny serie så kan man få värre problem medans huden balanseras. Så därför är det viktigt att verkligen börja i tid.
    Sen får vissa problem vid mens eller ägglossning och det är ju svårare att göra något åt Flört 
    Men även viss mat kan orsaka utbrott.

• Chicita

Jag började se positiva effekter redan efter 2-3 veckor. Men det var nog inte förrän efter 3-4 månader som jag märkte att huden inte längre förändrades.
    Som sagt så kan det bli värre först innan det blir bättre. Men om du hittar rätt produkter för din hudtyp så borde det bli bättre bara du håller i med behandlingen.
    Att hitta rätt produkter är inte alltid så lätt, många med torr hy tror att dom har fet hy. Så gå till någon som kan sånt här och be dom kolla vad du ska använda för produkter. (och då menar jag inte vilket märke, utan för torr hy, blandhy eller fet hy) 

Svar på tråden Fin hy?