Fin hy?
Jag har alltid haft väldiga problem med finnar och hudfärgade pluppar som aldrig försvinner i pannan ( tydligen pormaskar fick jag veta nyligen). Just nu äter jag medicin mot detta men den hjälpte inte till 100%. jag har testat det mesta i produktväg och lagt massor med pengar på behandlingar utan något som helst resultat! Nu har jag börjat tvätta mig med lactacyds intimtvål ( viktigt att det är intim, hittas lättast på stirmarknader nu för tiden) och blandar aloe vera-gel med aloe propolis-creme på morgonen och endast propolis på kvällen. Dessutom så använder jag vanlig honung dom mask typ en gång i veckan. Eftersom jag äter medicin fortfarande så kan jag inte få i god för netoden till 200% ännu, men oj vad fin jag är i hyn nu. Jag har fått en helt annan lyster i ansiktet. Jag är klar med tabletterna om ett par veckor och håller tummarna för att finnarna håller sig på avstånd! Om du skickar en påminnelse om någon mÅnad så kan jag uppdatera dig ned resultat. Tror inte att jag kommer ihåg det själv tyvärr :)