• emzerus83

Bild på frisyr sökes och smakråd!

Jag undrar ifall någon kan hjälpa mig att hitta bilder på frisyrer med långt utsläppt hår, gärna blont lockigt...som har en hårkam i sidan.
    jag har letat men hittar inga bilder på detta!

Har en hittat en hårkam jag tycker är fin och undrar även ifall denna passar till pärlsmycken? Lägger upp bild på hårkammen o på de smycken jag tänkt ha i övrigt....

Tack snälla för svar!

• Svar på tråden Bild på frisyr sökes och smakråd!
  • Chicita

Smyckena funkar ihop men om du ska ha en hårkam så kanske håret blir halvuppsatt? 
    Här kommer de bilder jag hittat i alla fall

Inte blond men...

Om du tänker dig att lägga till en hårkam till "Cecilias" hår här

• MH2014

Tror du inte det blir för mycket med både Hårkam, pärlörhängen och pärlhalsband?? Kanske ex byta ut örhängena till nå enklare om du vill à alla tre, eller ta bort nåt utav det?.....fast det är ju min uppfattning bara :)

• emzerus83

Ja precis jag tänker mig att håret på ena sidan sätts upp lite...

Jag velar så fram o tillbaka. hade beställt ett diadem med pärlor o strass men tyckte det var lite för "pråligt"... och är nu mer inne på en hårkam tex. Men man hinner säkert ändra sig igen :)

• emzerus83
    MH2014 skrev 2012-11-07 17:34:55 följande:
    Tror du inte det blir för mycket med både Hårkam, pärlörhängen och pärlhalsband?? Kanske ex byta ut örhängena till nå enklare om du vill à alla tre, eller ta bort nåt utav det?.....fast det är ju min uppfattning bara :)
    är också lite osäker på det...men det tror jag är lättast att se sen när allt är på  Ev att jag skippar halsband. Örhängena kommer ändå inte synas så mycket tänker jag efetrsom jag kommer att ha det mesta av håret utsläppt...
  • Chicita

Smyckena i sig tror jag inte är någon fara att kombinera. Det är många som har både tiara (eller krona), halsband, örhängen, armband, ringar osv osv i bling bling och det funkar jättebra ihop.
    På bröllopsdagen har man rätt att vara lite "over the top" Flört 

Men däremot spelar klänningen in en del.
    Om klänningen har mycket bling i sig så kan det bli så att man går lite över den där "tillåtna - överdrivna" gränsen så att säga. Men det är ju inte värre än att du tar på dig allt på bröllopsdagen, och sen plockar bort en sak i taget tills det känns bra. Det sitter ju liksom inte fastlimmat på dig Tungan ute 

• emzerus83

Klänningen har inte jättemkt bling... så här ser den ut....
    Tack för era synpunkter! :)

• Chicita

Då tror jag inte att det är några problem Solig

Det kommer nog att bli väldigt snyggt och stilrent

• daniiel

Jag tror det kan bli väldigt fint med alla smyckena och en hårkam till den där klänningen :) Jag tror inte du behöver skippa något faktiskt.

Jag tycker tex de här frisyren är väldigt fin, om du tänker dig med en hårkam där håret är uppsatt på sidan. En hårkam där skulle göra sig väldigt bra tror jag :)

• emzerus83
    daniiel skrev 2012-11-07 22:56:20 följande:

Tack, precis nå sånt där jag har tänkt mig :) Fast jag har längre hår men det borde ju kunna passa ändå!
  • daniiel
    emzerus83 skrev 2012-11-08 11:29:49 följande:
    Tack, precis nå sånt där jag har tänkt mig :) Fast jag har längre hår men det borde ju kunna passa ändå!
    Ja, det borde ju inte spela någon roll om det är längre. Den där frisyren funkar ju ändå :) Men jag tror som sagt att det skulle bli väldigt fint med en hårkam till en sån frisyr :)
Svar på tråden Bild på frisyr sökes och smakråd!