Någon som ska gifta sig i Juni 2014?
Hej
Någon som ska gifta sig i Juni 2014? Det hade varit kul att komma i kontakt med er, man har så mycket tankar
och ideer.
Hej
Någon som ska gifta sig i Juni 2014? Det hade varit kul att komma i kontakt med er, man har så mycket tankar
och ideer.
Fast jag måste erkänna att när jag ser bilderna på dom klänningarna jag la upp blir jag sugen att välja just dom, haha! Jag är en riktig velpotta. :D
Tiden sniglar sig verkligen fram när det enda jag vill är att boka kyrkan!
Det går nämligen bara att ringa mellan klockan 13-15 idag..
Jag kan inte fatta att vi faktiskt ska gifta oss! Jag måste nog nypa mig om en stund så att det sjunker in.
Vi blev tillsammans den 14:e januari 2011 och vi ska växla förlovningsringar den 14:e juli 2013!! Så vi älskar båda tanken på att gifta oss på den 14:e dagen i en månad 2014!
Jag började tjoa och jubla i telefon åt henne på expeditionen, hahahaha!
Vilka fina klänningar Mariaa!! Förstår att du blev sugen på någon av dem . Härligt att du fick bokat kyrkan! Det måste kännas oerhört skönt! Kul med att du har så många tjejkompisar. Tre av mina vänner är kommer inte överrens och två av tjejernas killar kommer inte överens. Så det är bara att hålla tummarna för att de kan samsas en dag, får placera dem långt ifrån varandra
Grattis Mariaa! När vi fick hem bekräftelsen från församlingen att kyrkan var bokad så började jag gråta :P Kunde knappt förstå att vi faktiskt ska gifta oss och det med kärleken i mitt liv :)