Någon som ska gifta sig i Juni 2014?
Hej
Någon som ska gifta sig i Juni 2014? Det hade varit kul att komma i kontakt med er, man har så mycket tankar
och ideer.
Hej
Någon som ska gifta sig i Juni 2014? Det hade varit kul att komma i kontakt med er, man har så mycket tankar
och ideer.
Bilderna som du lägger är jättefina! Tycker inte att det ser konstigt ut med många tärnor . Jag gör det enkelt för mig och har bara min syster. Haha, killar är lustiga
. 2014 kommer att bli ett kanon år!! Jag tycker om 14:e för jag fyller år då, dock inte i juni, och nummer 7 har alltid varit min tursiffra så jag har lite svårt att bestämma mig. Fint med en medeltidskyrka! Vi har inte bestämt oss om vi vill vara i kyrkan eller om vi ska gifta oss ute på något fint ställe än. Jag pluggar på höskolan nu och vi har haft en sådan mysig man som lärare och han viger par. Det hade varit lite roligt om han kunde viga oss!
Mariaa - var hittade du klänningen du laddade upp? (www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/144325/phplm8blj.jpg). Den är otroligt vacker!
Mariaa skrev 2013-04-03 21:10:12 följande: Elena1 skrev 2013-04-03 20:57:18 följande: Mariaa - var hittade du klänningen du laddade upp? (www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/...). Den är otroligt vacker! Den hittar du på ebay, flera av firmorna har den ute där just nu. Det är ingen märkesklänning utan är faktiskt kinaföretagarnas "egna" design. (Jga gissar på att dom gjort en kopia på en riktig dyr sak) Tack så mycket, jag ska se om jag lyckas leta upp den =)
Mariaa: Grattis! Härligt att du fick datumet ni ville ha