Inlägg från: Hobevi |Visa alla inlägg
  • Hobevi

Enköpingsbröllop 2013

Hej!

Tänkte att alla vi i Enköping (och runtomkring) kunde hjälpa varandra med idéer om allt från hår till festlokal. Startade en förra året då det var meningen att jag och min fästman skulle gifta men blev gravid och valde att skjuta på det och JULI 2013 är det dags Glad

Vi kommer ha bröllopet i Björksta kyrka och ha festen i Mälbygården.
    Mycket är spikat redan men solist skulle jag gärna vilja bli tipsad om. Känner ni någon kille/tjej som kan sjunga? 

• Svar på tråden Enköpingsbröllop 2013
  • Hobevi

Mohahahaha, det är vi Den bokade vi för länge sen. Sorry!

Vi har hittills:
    Bokat kyrka, lokal, präst, transport, DJ, köpt klänning, gjort alla inbjudningar, solist, bokat catering, bokat konditor, naglar (jag är nagelteknolog).
    Så nu är jag ute efter en bra frisör och makeup artist. Har ingen aning om vart jag vill göra det nånstans.  
    Men vi har kommit ganska långt redan. Känns skönt

Vilken kyrka ska ni gifta er i? Vad roligt att det kommer in fler här. Alltid kul att utbyta info mer varann.

www.hobevi.blogg.se  

• Hobevi

Vi kommer ha svart, vitt och rosa Jo vi skulle det men en annan bekant gifter sig samma datum så vi flyttade det helt enkelt. 
    Jag tar 500:- hihi. Du kan kolla in www.nailcor.se 
    Ja jag köpte klänning redan förra året då det var menat från början att vi skulle gifta oss i stl 36. Sen blev jag gravid och nu 32 kg tyngre ska jag kämpa mig ner igen. Men det är bara att jobba på. Har klarat att gå ner så mycket en gång tidigare och då på 5 månader så jag ger mig INTE.

Vad har ni för tema/färg?  

Svar på tråden Enköpingsbröllop 2013