De förlovade sig före oss!!
Jag forstar inte riktigt. Ni planerar alltsa brollop, men ni ar inte officiellt forlovade? Eller menar du kanske att ni har pratat om ert framtida brollop och hur ni skulle vilja ha det rent hypotetiskt utan att bestamma nagot?
I vilket fall som helst sa behover ni absolut inte vanta. Speciellt eftersom ert brollop kommer vara ganska litet. Jag har en kompis som ska gifta sig i September nasta ar, och hennes syster ska gifta sig i Maj! Det jag tankte da var "Oj, det blir mycket for deras foraldrar, som ska hjalpa till med pengar och annat". Men i ert fall ska ni ju ha ganska "low key" sa det kommer ju inte bli dyrt eller mycket att hjalpa till med.
Jag tycker inte ens ni ska ta med det i berakningarna. Man maste gora det som kanns ratt for en sjalv. Och tank om det inte ens blev av med hans bror, da hade ni vantat helt i onodan, ni som varit tillsammans mycket langre!
Anta inte att folk ska tro att ni "stjal showen". Om dom tror att ni gifter er for uppmarksamhetens skull sa ar dom ju ganska larviga och det skulle jag inte fasta nagon vikt vid. :)