Vad härligt att rätt person tog emot er, glad för er skull :)
JuliaNilsson skrev 2012-11-24 21:32:36 följande:
Tack för all omtanke!
Idag gick vi tillbaka till Guldfynd för att tala om problemet. De mätte ringarna och kunde bekräfta att det skett ett fel för en andra gång. När vi jämförde med den skickade beställningen visade det sig att Guldfynd hade gjort rätt den här gången (det första felet, när de kastade om gravyren, berodde på att Guldfynd skrivit fel på beställningsblanketten) och allt som stod på lappen stämde den här gången, både storlek och gravyr, men de som tagit emot beställningen har kastat om storlekarna.
Vi fick returnera utan extra kostnad i och med att det inte var vi som gjort något fel den här gången heller. Både jag och Erik smälte inför den underbara personen som arbetade idag och som såg genuint upprörd och omtänksam ut, att få ett så fint bemötande och inte behöva lägga ut någon omkostnad var kompensation nog. Nu känns det bra igen!