Samlingstråd för oss under 24 år!
även om jag skulle kunna önska att vi hade möjlighet att ha samma budget som er, skulle inte ha några problem o bränna dom pengarna om det vore så ;) haha
får man va lite nyfiken o fråga vad du fick ge för din klänning? :) och vad du ska ha för typ av blommor? (floristen i mig är nyfiken haha )
bombar på med frågorna här när jag iaf är igång, ni skulle väl med gifta er i juli, när ska ni sicka ut inbjudningarna?
Nej men så är det väl alltid. pengar kan man bränna om man har dom. men har man dom inte får man göra det perfekt med dom medel man har. så är det ju bara. Nu har ju vi spridit ut lite kostnader och så också. Det är nog smart att göra det så allt inte kommer som en jävla smäll.
Absolut. Den kostade runt 20 000 +/- några hundralappar. Den är ju tvådelad så betalade 12000 någonting för överdelen och 8000 någonting för underdelen. Dock behöver överdelen sys in lite så måste betala ca 1000 kr till.
Oj blommor jag, jag tänkte ha vita och rosa pioner och lite rosor samt liljekonvalj. Frågan är bara om detta går i juli. Det borde ju du veta som är florist? och har du kanske några andra tips. de viktigaste i min bukett är pionerna, rosa.
Yes i juli är det så vi tänkte skicka ut inbjudningarna i slutet av mars. Och sedan får dom OSA sista maj. Har pratat med folk som ska på bröllop i typ augusti och får inbjudningar i januari och dom tycker det är för tidigt och att man hinner glömma bort det. så tror detta passar bra. Sen vet alla som ska resa långt om att vi ska gifta oss och så så dom hinner planera det innan.
När skulle ni gifta er nu då? jag har kort minne du vet.