Samlingstråd för oss under 24 år!
ja men det verkar ju lite så men som du säger det skadar verkligen inte att söka. det är bara att söka på. Jag sökte 4 och fick 3 så det kan ju gå åt vilket håll som helst.
Ja men det verkar vara så med karlar, dom har inga problem att vänta. Tror inte dom känner samma längtan som vi gör. inte på samma sätt i alla fall. Och min sambo säger att han ser inte fram emot bebistiden utan han vill ha lite äldre barn som man kan göra lite saker med. men som sagt han hade gärna väntat ett år för han vill resa en del. Men jag har ju sagt åt honom att vi kan resa ganska långt in i graviditetetn så vida det inte blir typ tvillingar eller något för då bör man väl inte flyga alls har jag för mig. Men när det gäller resor verkar han se det som undergången att skaffa barn. haha. Äh så länge man har en eller två tycker jag att man kan resa ändå. Men det är ju snällt av honom att "gå med på" att göra det nu för min skull.
Ja jag tog ut min p-stav i maj 2011 så jag har varit utan ganska länge faktiskt. Så min kropp har hunnit vänja sig rätt bra och min mens funkar jättebra och kommer som en klocka och min ägglossning har jag stenkoll på då den märks väldigt tydligt när den kommer. så jag siktar på första försöket