Försäkra dyr förlovningsring?!!!
Vill först säga att jag hoppas det löser sig med försäkringen till era ringar =)Hade jag haft pengarna så skulle jag ABSOLUT kunnat tänka mig att lägga hur mycket som helst nästan på en ring. Jag älskar guld o har alltid gjort. Man skulle kunna säga att jag är lite som han i sagan om ringen ( my precious ) när det kommer till mitt guld haha..
MEN vad spelar sånt för roll igt?? Skulle jag hittat en ring som kosta 100 kr som jag föll för eller 100000000 så kvittar ju det.
Till alla er som tycker att ringar är för dyra eller för billiga.. Hur tänker ni? Jag skulle bra gärna vilja veta det.
Jag menar, har ni inte tänkt på att det tex finns människor som inte gillar guld? Som kanske rent av är allergiska
mot guld och föredrar silver.
Ska man då tvinga den personen att ha guld o att det ska kosta en viss summa bara för att?
Eller om en person som tex trådstartaren har ekonomi och hittar en ring som är dyrare som hon antagligen
älskar. Ska inte hon få ha den ringen då?
Vad andra har och inte har spelar väl (ursäkta språket) för fan ingen roll.
Jag hoppas ni bittra människor lär er att sprida lite kärlek istället och vara glada för andras skull.
Ne vad lite glada istället. Lyckan sitter INTE i priset. För tror ni det så har ni en lång väg att gå.
Önskar trådstartaren all lycka =)