Till alla Er som har stått upp för mig idenna tråd, tusen tack, blir alldeles varm om hjärtat! Tack och och lov att det finns sådana som ni!
Till Anonym som tycker att jag skryter: står klart och tydlig att vi självklart vill försäkra dom, det vi ville veta var bara ifall det fanns en speciell försäkring för just smycken och ta råd utifrån hur andra har gjort. Tycker synd om dig som känner ett behovet utav att gå in i denna tråd trots att du ser att inte ens har något med ditt intresse att göra! Du måste verkligen vara i stort behov utav bekräftelse eftersom du verkar så himla bitter och avundsjuk!
Att jag skryter om våra ringar är en helt fel uppfattning. Jag skrev priset för att folk har olika uppfattningar om vad som är dyrt! Min förlovningsring är en carat briljantslipat enstens ring vilket inte är helt ovanligt´. Går man in och tittar på tex sveriges bästa bröllopsfotografer, tex alicia swedenborg, erika gerdemark, lindissima, small pig art osv så har de flesta utav deras brudpar diamantringar som lutar åt det dyrare hållet. Så jag förstår inte denna uppståndelse! Hade tänkt att lägga upp en bild sen på våra ringar och bröllopsbilderna, men jag kommer faktislkt att skippa det! Ska det vara så på varenda grej man sätter upp, att man blir kritiserad för sina val, ja, då avstår jag hellre. Man blir medlem här för att kunna ta råd utav andra blivande brudar och få hjälp med olika val vilket är ganska trevligt då jag är den enda i min vänskapskrets som ska gifta sig, men ska man ha med människor att göra som är bittra, svartsjuka och går in för att försöka sänka en pga av de själva mår dåligt och inte har råd själva, då avstår jag i fortsättningen om att fråga saker här på BT.