Inlägg från: stormhelen |Visa alla inlägg
  • stormhelen

Har ni bestämt er vilka hår ni ska ha på bröllopsdag?

maxmamma skrev 2012-12-08 16:38:23 följande:
    eh va? Vad menar du med hår? det som sitter på huvudet eller vilket hår?Obestämd

jo jag ska ha hår på huvudet när jag gifter mig, tänkte inte raka av det iaf o inte använda peruk heller.

hår på övriga kroppen blir nog bort tagetFörvånad 

oj, hehe. Blev alldeles full i skratt av ditt svar, då jag tänkte lite likadant. Men jag antar att du TS undrar hur våra bröllopsfrisyrer ska se ut eller såg ut.

Nu har inte jag köpt min bröllopsklänning än, så jag har inte bestämt något definitivt än.Jag är däremot relativt säker på att jag vill ha det helt uppsatt iaf.

Här är några olika frisyrer som jag hittat på lite olika ställen på internet.

• stormhelen
    lillapia skrev 2012-12-09 20:01:05 följande:
    Vad bra att det blir lätt för dig, jag vet fortfarande inte vad jag vill ha men jag vet ändå ungefär och ska boka en tid hos frisör så vi får testa olika o se vilka är bäst =). 
    Jag tror att det är klokt att rådgöra med frisören om vad som passar just din ansiktsform osv. De är ju kunniga och ni kommer nog att komma gemensamt fram till en bra frisyr som du trivs. Du får lägga upp en bild om du gör en provuppsättning så vi får se vad det blev för frisyr. Nu är man ju så nyfiken på hur det kommer att bli. Flört 
Svar på tråden Har ni bestämt er vilka hår ni ska ha på bröllopsdag?