Solbrun spray??
Spraytan kan göra dig orange, och det kan se väldigt fejkat ut.
Men det kan också bli väldigt bra.
Enda sättet att veta hur din hud reagerar är att prova.
Spraytan kan göra dig orange, och det kan se väldigt fejkat ut.
Men det kan också bli väldigt bra.
Enda sättet att veta hur din hud reagerar är att prova.
Jag kan berätta hur jag resonerade. Jag var först rädd att se blek ut. Speciellt med den där vita klänningen.
Jag blir nämligen aldrig brun. Min hud blir röd och sen flagnar jag och så är jag vit igen...
Möjligtvis kan jag få så pass med färg att det syns vart jag haft BH-banden (om man tittar noga). Däremot får jag massor med fräknar.
Efter att ha testat solarium (utan resultat) och olika BUS-krämer osv så insåg jag att om jag fick någon färg så såg det ytterst fejkat ut på mig. Så varför försöka vara något jag inte var.
Jag är inte brun, jag kommer aldrig bli det. Så det var väl lika bra att vara så där "aristokratiskt blek" då
Därför valde jag ivory i stället för kritvitt, så att jag inte skulle se så rosa ut i hudtonen och så valde jag att ha ett färgat band i halsringningen. Även om det inte satt precis i kanten så blir det ändå ett avbrott mot allt det vita mellan mig och klänningen så att säga.
Så här blev det - bleknos som jag är
Och jag får ingen effekt över huvud taget av betakaroten.
Varken om jag solar samtidigt eller bara äter tabletterna. Har testat flera olika fabrikat också...
Men det är som sagt olika från person till person. En fd jobbarkompis blev knallbrun bara av att äta tabletterna.
Det har att göra med vilken typ av pigment man har i huden