Någon som är bra på Excel?
Jag sitter och jobbar med excel dagligen! Och lite till...
Hur menar du, vill du ställa in nån typ av villkor för vilka ord som ska vara kursiva? Det borde inte vara så svårt att fixa!
Jag sitter och jobbar med excel dagligen! Och lite till...
Hur menar du, vill du ställa in nån typ av villkor för vilka ord som ska vara kursiva? Det borde inte vara så svårt att fixa!
Om du markerar textrutan i diagrammet där texten står, kan du ändra då? Eller är det typ texten på axlarna du menar?
Jag fattar!
Tyvärr har jag ingen enkel hjälp att ge dig. Alternativen i Excel är göra all text kursiverad eller ingen text. Alternativet är kanske att ta bort axelettiketterna och göra en egen textruta där du skriver in dem igen. Då kan du formatera hur du vill! Nackdelen är att det är krångligare än vad det skulle behöva vara...
Hoppas du kan få till det! Allt skulle vara enklare om Excel var mera samarbetsvilligt ibland
Inte jag heller! Man får plocka upp några nya kunskaper varje gång man jobbar med det... Tänk om man hade fått en ordentlig kurs istället!
Hoppas det går att få till i alla fall, det är inte kul när halva dagen går till att krångla med excel