• maxmamma

Förlovade, kluven vid " frieri "

oj himmel, vad mysigt du planerar att göra för din blivande fru. o grattis till lillen oxå.

klart man kan ha 3ringar det ska jag ha, eller varför går du inte o köper en fin ring i silver eller nått annat material o ger henne på frieriet o sen går ni o väljer en ring hon ska ha som vigsel ring??

ditt tillväga gångs sätt verkar jätte härligt, tycker du ska köra på i det du har tänkt dig.

så jag önskar dig o henne lycka till o hoppas ni får det bröllop ni drömt om. 

• maxmamma
    JensO skrev 2012-12-17 12:58:05 följande:
    Tackar :) ja jag hoppas hon tycker om det. Ah, så du har en förlovningsring, ring vid frieri, samt vigsel? Tack så mycket :) det får vi säkert
    när jag o sambon förlovade oss tog vi varsin ring i röttguld, nu när vi ska gifta oss så vill jag ha en ring i vittguld, därför köpte jag en smal ring i vitt guld och skulle ta av mig ringen i röttguld, men insåg att jag inte kan göra mig av med ringen i röttguld.

så nu har jag ringen i röttguld den smala i vittguld o sen blir det ju även alianceringen i vitt guld så då kommer jag ha 3ringar,  så just nu har jag 2ringar på fingret. Glad 
Svar på tråden Förlovade, kluven vid " frieri "