Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Rita 22 år , bor i Sölvesborg och ska gifta mig den 1 juni i Mjällby kyrka
Rita 22 år , bor i Sölvesborg och ska gifta mig den 1 juni i Mjällby kyrka
Linda du får berätta vad du tyckte om Atelje MB, har läst väldigt blandad kritik om dom här på BT.
Men affären är ju jätte stor och dom har galet med klänningar. Själv ska jag snart in till Kristianstad och försöka hitta mig en brudväska.... Beställde en men den var i ivory och klänningen i vitt.. Hoppas du hittar någon fin klänning!
Sahara8, Tulseboda såg jätte mysigt ut! Perfekt om ni är så många ju I Mjällby tyckte jag inte alls att dom var så professionella som på Flora i stan, i Mjällby visade dom upp ett album med googel bilder.... På flora hade dom ett jätte stort album med olika brudbuketter dom har gjort! Samt att dom förklarade mycket mer nogrant sånt som tex handtaget. Åh vad fint! passar ju perfekt om man är lång
Jag ska ha en rund stor bukett med rosor!
Men be vännen fixa det. Alltid lite roligare samt lättare att påverka resultatet. Vi ska ha färgtemat ljusrosa/vitt, samt fjärils-tema. Jag ska ha fjärilar i min brudbukett, på placeringskort mm.
Jssson posta en bild på din klänning!
Memme hoppas att du får behålla så mycket av håret som möjligt! Men skönt att ha en syster som är frisör , då ordnar hon nog så du blir jätte fin i håret oavsett hur mycket du har!
Miss JH, låter ju helt perfekt! Lite samma som oss då
LindaCalle - Ja gör det! Vi ska dit den 14/2 (alla-hjärtans dag) jag har redan fixat bröllopsklänning (ar) hahhaa. Men vi ska titta på kläder till min blivande, vet du hur utbudet på herr kläder är där? Skulle vilja hitta någon fin väst till honom
Memme - stämpel? (kanske jag som inte hänger med, men antar att det är en sån brevstämpel?)
Jssson - Åh vad fin påminner lite om min ena klänning som jag beställt! www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Sweetheart-Chapel-Train-Chiffon-Charmeuse-Wedding-Dresses-With-Ruffle-002004156-g4156 :)
När ska ni gifta er? Är ju ny här så hänger inte riktigt med på allt, men vet att du håller ditt bröllop hemligt iaf!
Förresten tjej, eftersom jag är ny i tråden ni inte skriva lite om er själva? Vad ni heter, bor, när ni ska gifta er, gäster osv?
Så nu har jag fyllt i listan
Erika83
Jssson - Sambon får hinderssprövningen på posten den 7/2, sen får vi se
LindaCalle - Näsby gård i kristianstad, fest o vigsel på samma ställe.
memme - hässleholm 17/8 vankiva kyrka - Stoby byggdegård
MiaMiniMe
mille88
MissJH- Kristianstad 29/6 Åhus trädgårdsbröllop vid havet- festen på samma ställe
MrsM
Sahara8 - sölvesborg 12/10 Mjällbykyrka-Tulseboda Brunn
RitaK – 1/6 Mjällbykyrka och middag på Hällevikshavsbad
Hihi vad roligt att ni gifter er samma datum! Jag heter Rita, är 22 år gammal. Gifter mig med min drömprins Kalle den 1/6. Vi gifter oss i Mjällbykyrka sen ska vi ha bröllopsmiddag på Hällevikshavsbad och senare under kvällen ska vi rymma iväg
Verkligen! Vi rymmer till Hilton hotell i Köpenhamn den natten och sen åker vi vidare till Amalfi-kusten dagen efter