• Ritak

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Memme: åh fasiken vad avundsjuk jag blev nu! Kan du inte slänga upp en bild? Var har du köpt den? Vad kostar en sån? Skrattande

Åh jätte söt! Tycker att jenjenhous klänningar är sjukt prisvärda och mått tabellen funkade hur bra som helst, fick min klänning inte ens en månad efter jag beställt! Glad

• Ritak

Miss JH: Tack Skrattande Jag ska in och snoka upp den då!
    Jag ska inte ha slöja mest pga att jag inte har något hår att fästa den i. Som ni ser på min profilbild så har jag bara lite lugg på en sida sen är det nästan helt rakat på sidan/nacken.

Ska du ha slöja? Glad

Är det någon mer än jag som beställt sin brudbukett? Sitter och kollar i en tråd ssom heter "BILD och PRIS på er brudbukett!!" och när jag kollar på deras samt jämför priset jag gett undrar jag hur jäkla stor min bukett är?! Ska ha 40 rosor i min bukett, så den lär ju va maffig vilket jag vill men man ska ju orka gå med den också...

• Ritak

Memma - Gud vad fin stämpel! Blev riktigt avundsjuk!!!! Vi har ju redan skickat våra inbjudningar så kanske lite sent för oss att köpa en sån nu :( Jag funderar på fjärilar i håret men annars blir det pärlor och stenar :) Miss JH - jag hade nog haft slöja om jag haft hår till det :D åh kommer bli jätte fint till ert färgtema! Jag har vitt handtag på mina blommor, ska ha enbart rosor i den i tre olika färger (vita, ljusrosa och rosa) ska ha 40 rosor så den är riktigt stor. Ska bifoga en bild sen som jag haft som inspiration ;) Lindacalle - ändå rätt komiskt att ni fastnar för samma klänning med tanke på hur många det finns! Men samtida roligt :D hihi. Jag har ju beställt två klänningar en är av sjöjungfru - modell ska bli så roligt att testa den! Vet du om dom hade lite finare västar? Typ inte bara svarta.

• Ritak

Åh låter toppen! Vi letar efter den vitt väst med typ silver mönster i :) Jag har storlek 36/38 beroende på vad det är för plagg mina höfter är rätt breda. Har beställt klänningen nedan (dock inte säker på att bilden kom med eftersom jag skriver från telefonen) Åh det är då man blir så jäkla lycklig! Vad kul för dig :D Ska jag ha sjöjungfru klänningen ska jag köpa en kropps strumpa att ha under ;) haha

• Ritak

Och här kommer en bild på buketten som varit insipration till min bukett:
    (dock ska min bukett vara rund och bara innehålla rosor)

• Ritak

Linda: klänningen ser jätte fin ut och inte fasiken är du mullig du ser ju jätte tunn ut! Glad
    Min pappa föreslog att jag skulle ha en skatebord under min klänning när vi dansar vals så Kalle bara kan dra runt mig så jag totalt avsaknar taktkänsla, så det kanske är något för dig med? Flört

Miss JH: Tack Glad Ja jag tror med det! Jag lyckades aldrig ladda upp i mobilen, är som att bilden bara försvinner då Obestämd

Memme: ja den är så häftig! Passar fint till vårt tema Flört

• Ritak

Miss JH vad störigt att bilderna inte kom med Rynkar på näsan

Välkommen Sandra! Åh på midsommarafton gifte sig mina föräldrar också, dom firade silver-bröllop i år! Glad

Vad häftig med lång visel, några vänner/släkt som ska sjunga? Kan tyvärr inte komma på någon dj alls just nu, men ska fundera på det.

• Ritak

Sanda104 - har hört att han Robin är jätte duktigt, han är från samma by som mig. Försökte hitta några kontakt uppgifter till honom när du först frågade men hittade inget... Men tror att megamix är jätte bra också, känns ju tryggt att ge det till någon som har stor erfarenhet.

Miss JH nu vill jag ju ha bild på skorna! Har någon av er fixat väska till bröllopet? Jag letar som en galning men alltså dom klassiska väskorna känns inte riktigt mig, så funderar på att köpa en väska från mitt favorit märke istället, tror man får mer användning för en sån väska efter bröllopet..?

• Ritak
    Memme skrev 2013-02-05 22:05:18 följande:
    jsses vad alla har kommit långt i sina planeringar... är jag seg? :S känns lite så, men är kanske inte så farligt i och med att det inte är förrens i augusti?
    Nja, det är ju 2½ månad mellan våra bröllop så du har ju lite mer tid på dig än mig Flört
    Är fasiken inte ens fyra månader kvar nu för min del... Skrattande
Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!