• Miss JH

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Erika83 Jssson LindaCalle memme - hässleholm 17/8 vankiva kyrka - Stoby byggdegård mille88 MiaMiniMe MissJH- Kristianstad 29/6 Åhus trädgårdsbröllop vid havet- festen på samma ställe MrsM Sahara8 - sölvesborg 12/10 Mjällbykyrka-Tulseboda Brunn

• Miss JH

Men oj vad knas listan blev nu . Sorry. Jag heter iaf Jonna, fyller 36 på fredag och har 3 barn. Bor strax utanför kristianstad.

• Miss JH

Sahara: Vi var på ett bröllop där det var en bra bit mellan kyrka och lokal och likaså låg lokalen en bra bit utanför där alla bodde. Där gick brudparet ut med en förfrågan hur många som var intresserade av att de anordnade buss till självkostnadspris. För dem var intresset svalt, folk valde att fixa skjuts på olika sätt själva. Många körde mellan kyrka och lokal och hämtade sen bilarna dagen efter.

• Miss JH

Jag och Linda gifter oss samma datum . Men vi är kanske först ut . Vi har en flicka som fyller 11 i år, en flicka som fyller 5 i år och en pojke som fyller 4 i år. Så 2 flickor och 1 pojke här med . Vi kommer också ha med våra barn på vigseln och fotona efter. Sen kommer de vara med barnvakt hemma hos oss under festen. Vi kommer ha helt barnfritt bröllop. Förutom min kusin som bor i Belgien. Hon och hennes sambo kommer ha med sin dotter på 1 år för annars kan de inte komma. Näbbklänningar har jag köpt på halens till flickorna. Sonen ska jag köpa kläder till i stan sen. Vill att de ska matcha med sambons så får vänta tills vi köpt hans kläder.

• Miss JH

Härlig klänning Sahara! Vad kul att sy upp själv. Då blir den riktigt personlig.

• Miss JH

Idag har inbjudningarna börjat anlända till gästerna. Och vi har redan fått några OSA . Såååå kul. Jag blir helt till mej ju

• Miss JH

Sahara: Det borde absolut räcka. Det är väl lite hur långt innan man vill ha sista OSA-datum och så också. Men vi skickade ju ut så här tidigt som 5 månader innan för att det är just under semestertider. Håller tummarna för att du vinner då

• Miss JH

Bokade vår bröllopsresa ikväll ! Åh vad jag längtar till allt nu!

• Miss JH

Vi ska åka till Budapest en weekend torsdag-söndag och bo på lyxhotell med utsikt över Donau från alla rum och takterass. I slutet av augusti. Bara min blivande man och jag. Det ska bli helt underbart!!! Att få rå om varandra själva och bo lyxigt några dygn. Vad kul att du med har bott i USA Sahara . Var?

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!