Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Hur gjorde du för att lägga in bilder från mobilen? Jag har gjort det nån gång innan men minns inte nu .
Hur gjorde du för att lägga in bilder från mobilen? Jag har gjort det nån gång innan men minns inte nu .
Aha okej. Så typiskt. Jag får lägga över bilderna på datorn vid tillfälle då. Tänkte lägga upp inspirationsbilden på min brudbukett och min klänning. Sitter på simträning med äldsta dottern nu. Men ska se om jag kan fixa det ikväll. Uppdaterade min "to-do-list" innan idag. Det är nog 3-4 veckor sen sist. Och oj vad jag kunde bocka av. Det kändes riktigt skönt.
Här nedan är lite inspirationsbilder till mitt bröllop och mitt färgtema. Är inne på en brudbukett med rosa pioner. Och sen att tärnorna ska ha helvita buketter som här på bilden.. Håret är också en fundering som jag har.... Tycker det är en enkel men fin frisyr.Och här är bilder på min klänning. Inte helt klar ännu. Men ni får ett hum om hur den ser ut iaf. Fruktansvärda kort då min älskade sambo gärna tar kort när man inte är helt beredd
Men åååå, jag och min nya laptop är verkligen inte vänner. Har verkligen inte lärt mej hur den här funkar ännu. Prövar en gång till, annars får det vara.
Välkommen Sandra och grattis ! Vad kul. Willandsgården, där bor jag nästan
. Vad mysigt med ett midsommarbröllop.
Förresten Rita, angående bilderna. De bara la sej på min sida istället för i inlägget. Sååå irriterande. Fattar inte hur jag ska få in bilderna i inlägget
Ja, grejen är att när jag trycker på ladda upp bild så lägger sej bilden i inlägget. Men sen när jag skickar så försvinner bilden och kommer inte med i inlägget. Sååå surt. Men läste nu att de inte fick vara för stora så sambon har förminskat dem. Gör ett sista och väldigt tappert försök att lägga in bilderna
Den översta bilden är inspiration för mitt bröllop. Buketterna, mina tärnor kommer ha helvita buketter till sina rosa klänningar mm. Håret är jag lite sugen på... Men ska prata med hon som ska göra håret först.Ja, som sagt så ser jag ut som en miserabel jag-vet-inte-vad hahaha. Men ni kan iaf (förhoppningsvis, om bilderna nu kom med) se hur min klänning ser ut.
Nä det vill verkligen inte. Ni får gå in i mitt galleri och kolla OM ni vil se