• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • Miss JH

Här väntas också kalas imorgon. Lilltjejen fyller 5 år. Så det blir upp tidigt om vi ska kunna sjunga för henne medan hon sover. Hon är så morgonpigg. Sen ska hon på en kompis kalas på andys Lekland. Sen hem och fira sitt eget kalas med släkten. Så jag bör nog också sova nu . Trist med massa vab. Hoppas våren kommer snart så alla virus och bakterier försvinner. Sov gott och kalasa lugnt imorgon

• Miss JH

Jag har lagt upp bilder på äldsta tjejen i sin näbbklänning i mitt galleri om nån vill se hur flickornas klänningar ser ut i verkligheten. De hamnade dock på sne . Kan ju inte ladda upp bilder i forumet och nu hamnar de i galleriet på sne. Sorry. Känner mej som världens tekniknörd fast jag egentligen inte är det

• LindaCalle

Haha, jag ska genast kolla på nördens sida :)

• LindaCalle

Perfekta näbbklanningar ju!
    Den satt ju kanon på mini-Jonna (jisses så lika ni är!)

Jag vet ff inte hur jag ska klä mina kids, men det får ge sig senare. Jag KAN inte sätta en klänning av modell "fin" på Myran, det går liksom inte. (ja, ni har ju sett bild på henne, det är ingen klänningstös), samtidigt som stora tjejen verkligen är det...och jag vill de ska matcha utan att en blir "flickig" och en "pojkig".

Meeeen, det ger sig. Nästan det minsta problemet. 

• Miss JH

Hahaha, jaaaaa jag vet. Vi är sjukt lika . Vendela blir så trött ibland för folk kommer fram till henne var som och frågar om hon har en mamma som heter Jonna . Åh mamma alla vet ju vem jag är bara för vi är så lika, säger hon. Hihi. Ja man vill ju verkligen ha kläder till barnen som ska se bra ut på dem, vara dem liksom. Vendela är egentligen också en riktig pojkflicka, om man nu får säga så . Men det gick bra med klänning på henne, men å andra sidan är hon väldigt nätt och så.

• LindaCalle

Vendela, vilket fint namn!

Alltså, Millie hade säkert gärna haft en klänning på sig, men jag är SÅ lycklig över att hon aldrig uttryckt det trots att hon har en klänningsgalen storasyrra. Men jag vill inte riskera en ändring genom att klä henne i en sån klänning som jag vet kommer resultera i att folk kommer att berätta "hur fiiiiiiiiin hon är" eller "så roooooligt att du äääntligen fick ha en klänning" osv osv... Blä. ;)

• Miss JH

Tack Linda . Nä jag vet, har känt lite så med Vendela innan också. Men eftersom hon blir 11 i år så får hon göra valet själv. Tekla däremot, lillsyrran, är ju som er stora tjej. Allt ska va prinsessigt och klänning om hon själv får välja. Så hon är ju eld och lågor över att ha fått en riktig "prinsessklänning" . Jag sitter och filurar lite på festhäftena. Vad ska era innehålla? Jag funderar på lite kul info om oss, livslinjen, lite info om gästerna och allsånger. Plus en sida med tack till alla som hjälper till på ett sätt eller annat.

• Ritak

Vad härligt att det går framåt för er !

Jag känner att jag har ätit upp mig lagom till bröllopet... Usch jag som ville va smal och fin i min klänning... Jaja jag har iaf skrivit in mig på gymmet här och ska försöka gå på fyra pass (typ spinning) i veckan...

Idag känner jag mig bara ledsen och nedstämd, dels över min vikt men framför allt för att jag inte kommer någonstans i bröllops planerna... Går runt och oroar mig för vem som tar handom paraplyet typ Obestämd

• Miss JH

Jag oroar mej också lite för vikten Rita. Jag har tränat som tusan förra hösten. Men sen har jag blivit sjuk och klarar inte av att träna för tillfället med min smärta. Det värsta är att jag inte får nån hjälp av vården utan bara blir runtslussad och ingen vill ta ansvar eller ge mej en tid så jag får hjälp. Hela situationen är så sjukt bisarr . Hoppas på att må bra snart så jag kan börja träna igen. Jag skulle ju vara i min livs form till bröllopet . Plus att jag har anmält mej till Göteborgsvarvet som skulle bli min premiär när det gäller halvmara. Jaja, än är det inte för sent .

• LindaCalle

Min sambo har också anmält sig dit, men inte börjat träna än heller, så ni kan ju linka ikapp på slutet kanske ;)

Tråkigt med smärtor. Min rygg är ju ett enda stort kaos också, och har varit i många år. Tycker inte heller att jag får nån hjälp. Håller på att skriva omdömen ikväll och jag får stå upp och göra det, fixar inte att sitta just nu :(

Rita: Jag tycker du är så himla smal ju, kan tänka mig att det är klädsamt med nåt extra kilo på din kropp. Fast det hjälper ju inte vad jag tycker om inte du själv är nöjd. Hur kommer det sig att du tycker du ätit upp dig? Stressad?
    Jag äter alltid en massa skit och har inte motivationen att sluta, haha...det är ju såååå gott. Kommer ändå inte vara smal till bröllopet, jag ser ut som jag ser ut och alltid har gjort, typ. Men visst blir jag glad om ett par kilon försvinner.... ;) 

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!