• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • LindaCalle

Festhäftena ska jag börja tänka på när mina inbjudningar är ute, så jag vill inte ens tänka tanken på dem just nu ;)

• Miss JH

Härligt Linda. Kan du fråga om jag och din sambo kan ses nånstans halvvägs så kan vi kämpa oss igenom sista halvan ihop ?? Ska du hänga med honom upp med? Min sambo ska också springa så vi hade tänkt sova i Göteborg på natten. Så drygt att man inte får hjälp av vården. Så ska det inte behöva vara tycker jag! Jag har haft problem med en njure sen i september men ingen vill ta sej an det. 3 av mina värden är superkass också så jag bara sover och sover. Jaja, vad är en bal på slottet . Vi kanske skulle starta en promenadgrupp så vi hinner komma i form lite lite inför bröllopet . Å andra sidan så spelar det ingen roll om vi har några kg för mycket, att äta gott är gott PLUS att en brud är det vackraste som finns oavsett storlek tycker jag

• Ritak

Jag har gått ner väldigt mycket typ 23 kilo, när jag vägde som minst var nöjd. Men nu har jag gått upp nästan 10 kg!!! är så missnöjd Rynkar på näsan
    Jag vet att en del är muskler, men mycket är också fett och är pga att jag är världens största gotte gris.... Jag håller tummarna för dig Miss Jh!

Känner igen mig, jag har whiplash och har därför ofta långa perioder då jag inte kan träna alls..

Tack Linda det värmer! Ja jag är likadan, älskar att äta och laga mat eller baka.
    Jag vill lixsom inte vara en pinne men jag hade gärna haft mindre hull på mage/lår och varit mer vältränad. Så får jobba på det nu! Vill också var i mitt livsform på bröllopet så man alltid kan titta tillbaka och tänka "guuuuud vad snygg och smal jag var där". haha Flört

• Miss JH

Wow Rita, 23 kg!!! Det är ju grymt ju! Tycker också du är smal och fin som du är, men som Linda sa, det hjälper ju inte om man inte känner sej så själv. Jag gick ner 10 kg på 3 månader i höstas genom träning och rätt kosthållning. Har nog aldrig varit så fit som då. Har "bara" gått upp ca 2 kg sen dess. Men det som stör mej mest är att kroppen inte är lika tränad längre. Jag vill ha tillbaka mina muskler

• Ritak

Tack! Det gör ju tyvärr inte det, jag har iaf laddad med en så där snygg kropps-strumpe sak till bröllopet. Haha! Sexigt som fan Flört (Byter om till bröllopsnatten så jag inte skrämmer ihjäl min blivande) höhö.

Jag tycker träning är jätte roligt, men så kommer ju min nacke/rygg och ställer till det och då bli man så omotiverad... Men största lasten i mitt liv är SOCKER, älskar ju socker... kakor, godis, bakelser, ja allt... Obestämd

Så från och med idag ska jag försöka att hålla mig ifrån sockret och träna minst fyra gånger i veckan. Då borde jag ju va fit till bröllopet!

Duktig du är Miss Jh! Jätte bra jobbat ju Skrattande

• Miss JH

Jag tycker också träning är jätteroligt. Men precis som för dej Rita så ställer smärtan till det. Blir helt slagen av att ha ont 24 timmar om dygnet och att aldrig vara pigg, och blir helt omotiverad till att komma ut. Hoppas att våren och värmen kommer snart så det lockar till att komma ut smårundor iaf. Allt är bättre än inget. Min bov är också socker, älskar godis och sånt onyttigt. Men jag ska också skärpa till mej. Jag ska även börja köra mitt hantelprogram igen för att få vältränade armar. Jag har ju en axelbandslös klänning och då skulle det se trevligt ut med lite fina armar . Om du skippar socker och tränar 4 ggr i veckan fram till bröllopet kommer du absolut vara fit! Det gör jättemycket.

• Ritak

Ja förstår verkligen hur du känner. Ja precis man får tänka så!
    Åhhh hantelprogram?!?? det här måste du ju dela med dig av? har du inga bilder? vad kör du för vikter/reps? Flört
    Jag vill också ha fina armar, har ju också axelbandslös klänning...

Ja vi får väl se hur det går, jag hoppas jag är nöjd på dagen D iaf Glad

• Miss JH

Jag har satt ihop ett eget program från lite olika tidningar. Lite från Runners och lite från hälsa och fitness. Jag kör bara med 3kg-vikter. Jag är svag och liten haha. (158 cm och väger 52 kg). Jag kör 5 olika övningar och det tar ca 10-15 min. Men det gjorde jättemycket för mina armar. Plus att jag körde plankan ggr 3 ca 5 dagar i veckan och det gjorde mycket för magmusklerna. Så det "lilla" måste jag ta tag i och börja med iaf. Kolla in Runners hemsida och likaså hälsa och fitness och sök på hantelprogram eller träning med hantlar så hittar du nog massa inspiration som passar dej om du vill börja träna dina armar .

• Miss JH

Och jag tror att det sista man tänker på på den stora dagen är ens vikt . Jag tror att man kommer känna sej fantastiskt fin, vacker och speciell i vilket fall

• Ritak

Men herrege hur tänkte du att du skulle gå ner mer i vikt? Du måste ju va jätte liten och tunn Glad Men mer vältränad kan man ju alltid bli!

Tack så mycket det ska jag göra!
    Ja det tror jag med, men om man lixom kommit i sitt livs form och tappat några kilon tror jag man är lite extra nöjd Flört

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!