Inlägg från: CharliesChoice |Visa alla inlägg
  • CharliesChoice

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Coffie skrev 2013-04-24 08:14:39 följande:
    Tycker så mycket om dem oxå! Jag ville ha något som var lite annorlunda. Resonerade som så att skulle jag tröttna på den rosa stenen så går den ju att byta ut mot en annan sten i framtiden.
    Absolut! fast ärligt talat tror jag inte du kommer ledsna.. Om du inte är extremt ombytlig och spontan!

Jag tror att du kommer att "växa fast" med den som den ser ut nu och inte vilja ändra den. Jag hade absolut inte valt den förlovningsring som jag fick, men nu efter ett år kan jag inte tänka mig nåt snyggare och skulle aldrig byta.
  • CharliesChoice
    förvirrad25 skrev 2013-05-05 18:54:15 följande:
    Min vigsering är precis beställld!! :) Jag är så nöjd och längtar så tills den 22/8 :)

Väldigt väldigt fin! Grattis till ett bra val!

Jag borde inte vara i denna tråden, för jag ser så mycket snyggt man vill ha.
  • CharliesChoice
    Josephine i Frankrike skrev 2013-05-06 20:54:58 följande:
    Här kommer min underbara förlovningsring som fästmannen (!) överraskade mig med. Jag älskar den verkligen, precis som jag tänkte mig min drömring :) (tyvärr lite dålig bild - iphone).
    Nu har vi precis börjat bröllopsplaneringen här nere på Rivieran och letar nu plats för vigseln. Spännande! :)

rivierabloggen.se

SUPERSNYGG!! Verkligt klassisk och fin! Får man fråga vad det är för sten?
  • CharliesChoice
    Hannaskarlsson skrev 2013-05-15 00:11:48 följande:
    Man blir ju helt till sig i trasorna av alla vackra ringar!

Hade verkligen behövt lite råd angående vigselring...

Våra förlovningsringar är i stål och det ångrar vi nu, så vi kommer att byta ut dom till vanliga enkla släta guld ringar. Nu undrar jag som egentligen inte är någon direkt "guldmänniska"  om det skulle se tossigt ut med en silver ring som vigselring? Dock är den jag funderat på inte i enbart silver utan innehåller väldigt mkt stenar..
    Guld och silver är suuupersnyggt ihop! Kör på det, jättesnyggt!
  • CharliesChoice
    Hannaskarlsson skrev 2013-05-15 07:31:38 följande:
    ååh, jag är så sugen på det, men är rädd att det ska se konstigt ut :/
    Har hittat massor med fina i silver! 
    Jag har ett par ringar som jag alltid får en massa "beröm" för. En vigselring i vanligt guld som kommer från en släkting, och en handgjord silverring som jag bett en guldsmed göra så den exakt matchar. Kan fota detta och lägga upp om du vill? Har de inte nu men kan fixa till i morgon bitti.
  • CharliesChoice

Hannaskarlsson, kan inte få med bilden när jag citerar, men här är min kära guld/silverkombo vi pratade om i går! (Det är inte mina vigsel-förlovning alltså.)
  • CharliesChoice
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-05-29 10:06:43 följande:
    Charlieschoice: är det en schalins ring den i mitten? Den ser jättefin ut!!
    Hej, nej alla är egen design!
  • CharliesChoice
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-05-30 21:17:49 följande:
    Så himla fint du kombinerat!
    Tack så mycket! Min man har designat förlovningsringen, jag vigselringen och, tja guldsmeden tipsade om morgongåvan. Jag är så nöjd!
  • CharliesChoice
    itsnattis skrev 2013-10-09 15:09:53 följande:
    HJÄLP!

Jag och min sambo ska förlova oss i vinter. Nu letar vi under stress efter ringar som passar oss. Vi har hittat ett par nu som eventuellt fallit oss i smaken. Nu vill jag rådfråga med er vad ni tycker. Det är 18 karat vitt guld med 13 diamanter på rad. Är detta bra? (frågar för att jag inte kan guld så bra..) Har hittat en ring till honom som passar min samt en vigselring som passar till förlovningsringen. Säg vad ni tycker.

Superduperjättesnyggt! Jag hade kunnat ha så. (Jag har rätt så likt....)
  • CharliesChoice
    Amanda986 skrev 2013-10-15 09:08:59 följande:
    Hej!

jag har beslutsångets.. Har testat två olika kombinationer men jag kan inte bestämma mig..

Vill höra lite åsikter

Säger som alla andra: Alternativ två helt klart!!
  • CharliesChoice

SNÄLLA!!! När ni citerar bilder, dra ner dem i storlek! Det är så drygt att scrolla igenom samma bilder tio gånger. Det blir så mycket trevligare för alla om vi gör så. (Se mitt inlägg ovan tex)

****************************************************************************

• CharliesChoice
    kouki skrev 2013-10-15 10:44:12 följande:
    Och hur gör man det? Aldrig listat ut det där^^ Jag brukar bara ta bort dem istället...
    Ta bort är ju ännu bättre för läsbarheten! Men om man vill ha de kvar för referens vad man pratar om så kan man trycka citera som vanligt, sen klicka en gång på bilden. Då kan man ta tag i hörnet på bilden o dra ner den i storlek.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013