Inlägg från: stormhelen |Visa alla inlägg
  • stormhelen

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

CharliesChoice skrev 2013-04-12 10:27:13 följande:

Aha!

Nej, det syntes inte på bilden.

Vilket litet bus frö du är! Flört

Det var en ovanlig kombination, jag har aldrig sett en sådan ring. Vart köpte du den? Har du låtit gjöra den hos en guldsmed eller har du köpt den i butik?

• stormhelen
    Flor skrev 2013-04-12 20:56:45 följande:

Jätte fina ringar du har.

Välddigt klassisgt.

• stormhelen
    ThereseV skrev 2013-04-16 19:32:59 följande:
    Jag ska köpa min nu till helgen:) Antingen blir det den här, eller så utgår vi från den och gör lite ändringar.

Jätte fin!

Ser ut som min ring. Har också en mittsten och stenar på skenan som går lika långt ner som på ringen på bilden. Kloinfattningen är typ likadan. =)

Så jag tycker ju givetvis att den här ringen är jätte fin och är helt i min smak.  =D

• stormhelen
    annie s skrev 2013-04-20 20:47:03 följande:

Jätte fin ring!!!
  • stormhelen
    förvirrad25 skrev 2013-05-05 18:54:15 följande:
    Min vigsering är precis beställld!! :) Jag är så nöjd och längtar så tills den 22/8 :)

Jätte fin ring!

Snyggt med blandning av stenar. =)

• stormhelen
    förvirrad25 skrev 2013-05-05 19:23:46 följande:
    Ja jag är verkligen jätte nöjd, vitguld med 7 diamanter och 8 rubiner. Helt underbart! Kändes helt plötsligt mycket mer verkligt nu när vigselringen kommer :)

Den är verkligen super fin. Glad

Haha, ja jag förstår vad du menar med att allt känns "mycket mer verkligt" när olika produkter kommer. Jag hämtade min bröllopsklänning för en vecka sedan. Då fick jag också den känslan att "shit det är på riktigt, det är inte bara en helt fantastisk dröm." Skrattande

• stormhelen
    Js Fästmö skrev 2013-05-06 09:04:32 följande:
    Jag förstår också känslan! Jag hämtade min ring i fredags och det var en magisk känsla! :) Och klänningen finns redan i kartong i skåpet. :) Långt kvar för mig men nu längtar man bara!

Ja, den känslan är helt fantastisk!

När är det du gifter dig?

• stormhelen
    Josephine i Frankrike skrev 2013-05-06 20:54:58 följande:

Jätte fin ring.

Klssisk och stilren.

• stormhelen
    Lenaerik86 skrev 2013-05-14 12:42:17 följande:
    Äntligen kan jag visa upp min förlovningsring! Är så nöjd och vill inte ändra någonting med den, helt perfekt!

Jätte vacker ring.

Tidslösa ringar är fantastiskt vackra. Hade jag kunnat välja om min förlovningsring så hade jag valt en sån som din. Jätte fin!

• stormhelen
    kinchy skrev 2013-05-22 21:44:28 följande:
    Gah! laddade ner firefox, hoppas det funkar nu!

Välvärt alla besvär med att få upp bilden, din ring är super fin. =D
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013