Inlägg från: Anonym (Frustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad)

Frustrerad över jobb och framtid

Jag blir knäpp av att inte veta vad jag vill göra och det jag vill plugga till kostar på tok för mycket och leder inte till något vidare jobb sedan. Jag letar och söker jobb hela tiden  och jag har några års erfarenhet innom arbetslivet. Inget händer och ingen hör ens av sig.  Allt jag vill är att få ett fast jobb så att jag kan sluta oroa mig..

Har även letat flera hundra gånger på utbildningar, men ingenting känns lockande. Och 3 år känns bara bortkastat och jobbigt då jag inte ens är säker på vad jag vill plugga till. 

Mår ofta dåligt och har nästan jämt ont i magen när jag tänker på framtiden och min inkomst.

Är det fler som känner som jag?

• Svar på tråden Frustrerad över jobb och framtid
  • Anonym (Frustrerad)

Jag längtar också efter barn, något erhört, ännu en anlednign till att jag inte vill plugga i 3 år. Jag vill inte vänta så länge på att göra familjen lite större. Ett fast jobb och en fast inkomst är allt jag önskar mig nu! Min blivande man börjar snart på ett nytt jobb, men bra betalt och han är för snäll hela tiden.. 

Jag klarar inte av att lev a på hans pengar utan måste känna att jag kan stå på egna ben och kunna bidra med pengar jag också. Nu har inte jag betalar hyra på fleramånader och jag mår jättedåligt över detta.

Ja, jag hoppas att detta är vårat år, för så mycket l'ngre står man nog inte ut!
    Vad skulle ni vilja jobba med?

Kramar 

Svar på tråden Frustrerad över jobb och framtid