• PiaB

Berlocker?

Jag har ett sånt armband som jag fått av min blivande man. Han fyller på med en berlock vid speciella tillfällen, som våra årsdagar, grattis till nya jobbet o.s.v. Det är ett Tomas Sabo och de finns nog på de flesta smyckesaffärer. Iaf vet jag att Smycka har dem, men har tittat i många olika fönster. Beror på vad du menar med billigt, de finns från 200 nånting och uppåt. Sedan tror jag de flesta har vanliga berlocker, alltså inget speciellt märke, från under 200. Jätteroligt är det med armbandet, jag älskar mitt och tar aldrig av det

• PiaB

Okej, jag ser då Thomas Sabo överallt iallafall. Men det kanske är samma kedja jag råkar gå förbi och tittar i fönstret Har många stora köpcentrum runtomkring (Stockholmstrakten) och det blir ju att man går förbi samma ställe flera gånger då man knappt hittar ut {#emotions_dlg.tongue-out}

Men ang. kvalitén vill jag säga att mina är jätte repiga, eftersom jag som sagt använder dem jämt. Så jag skulle lika gärna kunna ha en billigare sort, men jag köper dem inte själv. Man får betala extra för namnet, som på allt annat som har ett namn

Svar på tråden Berlocker?