Inlägg från: FrökenMäkelä |Visa alla inlägg
  • FrökenMäkelä

Berlocker?

Nu finns det ju även många andra som säljer berlocker som inte är Thomas Sabo....

Är det ett Thomas Sabo armband du fått och vill hålla dig till dem berlockerna så kan man hitta återförsäljare via hemsidan. De varierar väldigt vem som säljer detta märke och det är långt ifrån många smyckeskjedor som har dem.

Guldfynd har inte Thomas Sabo de har ett annant märke Mood eller vad de nu heter.

• FrökenMäkelä
    PiaB skrev 2013-01-04 12:06:00 följande:

Okej, jag ser då Thomas Sabo överallt iallafall. Men det kanske är samma kedja jag råkar gå förbi och tittar i fönstret Har många stora köpcentrum runtomkring (Stockholmstrakten) och det blir ju att man går förbi samma ställe flera gånger då man knappt hittar ut {#emotions_dlg.tongue-out}

Ja det är säkert stor skilland beroende på var man bor. Men i min stad är där bara en återförsäljare. Samma på två köpcentran jag brukar shoppa på men som ligger i olika städer. Därför jag skrev att kolla på hemsidan för återförsäljaren.
  • FrökenMäkelä

Hallbergs Guld är återförsäljare av Thomas Sabo så det är nog det du fått.

Thomas Sabos berlocker kostar från 290kr och uppåt så de är inte jättebilliga. Men får man dem vid speciella tillfällen så gör det ju inget att de är lite dyrare. Men annars har ju guldfynd som sagt och de burkar ha lite kampanjer på sina berlocker så ibland får man 3 för 2 osv..

• FrökenMäkelä
    Kitty85 skrev 2013-01-04 20:56:36 följande:
    Hallbergs Guld är inte återförsäljare för Thomas Sabo.

Förlåt det stämmer. Tänkte på Hedbergs Guld som är återförsäljare.

Svar på tråden Berlocker?