Cuddly skrev 2013-11-13 15:18:04 följande:
Jösses vad modigt att beställa efter klänning utan att ha provat något. Fast det är klart du verkar ju ha rätt bra koll på vad du passar i och inte.Jag har nästan aldrig klänning på mig till vardags så jag tycker att det är rätt klurigt.. Jag måste peppa upp mig till att komma iväg till högtidskläder. Som det verkar nu är det måndag som gäller... om det vill sig bra.
Pratade med pappa idag och tydligen så har han fått en snabb operationstid för att operera hjärtat och blir inlagd redan på söndag och operationen är inplanerad på måndag morgon. Går det dåligt så kommer jag nog knappast vara sugen på bröllop direkt. Men, jag tror att det kommer att gå bra... De är ju väldigt duktiga här på sjukhuset i Umeå. Det som känns läskigt är att hjärtat ska opereras på så många ställen. :S Hoppas att det kommer att vara bra. Har ju alltid tänkt mig pappa med när jag gifter mig...
Det värsta som kan hända är ju att den inte passar och att jag får skicka tillbaka den, och det är ju inte så farligt :)
Åhh, jag förstår verkligen att du är oroligt men det kommer gå bra! Jag har jobbat som undersköterska på Thorax är i Umeå och dom är fantastiskt duktiga. Din pappa kommer vara i goda händer! :) Tänker på er och hoppas på att allt går bra!