Inlägg från: Ebbaa |Visa alla inlägg
  • Ebbaa

Vilka sorts bröllops finns det...? Hur gjorde NI!?

Jag har varit med om tre av de du nämner.
    1. Min mamma och pappa(inte min biologiska) gifte sig i vardagsrummet hemma när min lillebror döptes. (de hade kört hem en flygel och präst) superfint! De hade dock skrivit om det innan " ** ska döpas den ***. samtidigt tänkte vi gifta oss!" typ..
    2. Min biologiska pappa och hans fru gifte sig JÄTTESTORT (hon är från portugal så de hör väl till) men typ 500 gäster.
    3. Har haft kompisar som gift sig utomlands och mmsat en bild på dom framför parisetornet bland annat "Välkommen att fira med oss den ***"

men det roligaste hittills var nog när mammas och pappas kompisar gifte sig.
    De skulle båda fylla 30 och bjöd in till ett stort "60-års kalas".
    (och dom har haft såna fester förut så de kändes inte allt för konstigt) Dom var där och hälsade på alla.
    Hon var enkelt klädd men supersnygg sminkning och fixat hår. Plötsligt försvinner dom och kommer en stund senare tillbaka i bröllopskläder. Hon hade kort, enkel '50tals klänning och scarf, och han hade jeans, skjorta och kostym. Supersnyggt! (detta var i deras trädgård) Ut med dom kliver även den kapten som skall viga dom :)

Svar på tråden Vilka sorts bröllops finns det...? Hur gjorde NI!?