• Limba

Jag orkar INTE (hur ska detta bröllop gå)

Alltså detta är fan inte schyst. Kan inte folk bara vara glada när folk har hittat sin livskärlek och hålla truten?
    Detta ska vara din och din blivandes dag, förjäkligt att dom gör så mot dig/er. Säg åt dom att om det inte passar så behöver dom inte komma? Hårt, men jag skulle inte tveka en sekund om någon håll på att tjafsa och dissa dina planer. Har du ingen syster, riktig vän, mamma, blivande tärna att ventlitera med? 
    Usch va tråkigt tjejjen, hoppas du hittar glädjen igen och försök att inte prata med denna surpuppa om bröllopet? Lycka till, se din karl i ögonen och berätta detta om han inte redan vet.
    Kram på dig {#emotions_dlg.flower} 

• Limba
    Limba skrev 2013-01-07 13:27:13 följande:
    Alltså detta är fan inte schyst. Kan inte folk bara vara glada när folk har hittat sin livskärlek och hålla truten?
    Detta ska vara din och din blivandes dag, förjäkligt att dom gör så mot dig/er. Säg åt dom att om det inte passar så behöver dom inte komma? Hårt, men jag skulle inte tveka en sekund om någon håll på att tjafsa och dissa dina planer. Har du ingen syster, riktig vän, mamma, blivande tärna att ventlitera med? 
    Usch va tråkigt tjejjen, hoppas du hittar glädjen igen och försök att inte prata med denna surpuppa om bröllopet? Lycka till, se din karl i ögonen och berätta detta om han inte redan vet.
    Kram på dig {#emotions_dlg.flower} 
    Och här på BT finns det alltid folk att prata med, det är riktigt roligt faktiskt för jag har fått mkt kloka ord här.
    Inboxa mig om du har lust.
    {#emotions_dlg.flower} 
  • Limba
    Anonym skrev 2013-01-07 15:33:44 följande:
    Vill bara börja med ett stort TACK till er alla! Tårarna har sprutat ut och jag antar att jag bara har en sån där
    extra känslig dag då bägaren rinner över..

När kommentarerna kommer så ångrar jag mig i efterhand många gånger att jag inte säger i från.
    Men oftast blir jag så paff. Och sen är det väl lättare sagt än gjort alla gånger.. Många vänner bor längre bort så
    det är inte super ofta (som varje dag eller vecka) man hinner prata.

Sen när man väl pratar så har jag inte gått och blivit sån att det ska pratas bröllop heller hela tiden.
    Samtidigt så känner jag mig dum som sitter här och skriver illa om någon annan. Jag vet ju att jag borde
    ta det med personerna i fråga. Men det är svårt när det rör sig om lång vänskap.

Ibland önska jag att jag hade modet att avsluta vissa relationer. Men jag antar att jag är rädd för att bli ännu mer
    ensam.

Jag har inte pratat med min m2b riktigt om det för jag vill inte tynga ner honom med det. Men jag antar att tids
    nog så kommer jag nog göra det.

Jag har så svårt att få ner allt just nu i ord. Jag själv skulle aldrig göra så mot någon annan, så mina förväntningar på andra kanske är för höga..
    Käre vän, berätta för din kille nu. Innan du går sönder av funderingar och stress.. Förstår att det känns olustigt att tala "illa" om folk men dom/hon är ju haters, så du reagerar ju bara på deras beteende. Inget fel i det!
    Uteslut dom i bröllopsplanerandet! Sluta berätta bara. Om dom inte tänker vara en god vän och stötta och hjälpa, så klarar du dig bättre själv. 
    Inte meningen att bomba dig med mina åsikter så men blir ledsen när folk inte kan bete sig, speciellt inte en såkallad vän. Detta ska vara en bra och fin sak ju. 
    Måste bara dela med mig av hur jag tänker, "jag är hellre ensam än omringad av idioter."

Svar på tråden Jag orkar INTE (hur ska detta bröllop gå)