Jag orkar INTE (hur ska detta bröllop gå)
Oj oj oj, vad jag känner igen mig...
Vi gifte oss nu den 29 dec, å vi gjorde ändå som vi kände.
Men vilket gnäll det har varit.
min mans pappa har varit värst.
Datumet har varit åt helvete, storleken på bröllopet har varit fel - vi ville ha ett kyrkbröllop med middag och fest för våra närmsta. Men se han tyckte att det var ju bättre med lite simpel fika efteråt och gifta sig i rådhuset.
Klädkoden var besvärlig...mörk kostym skrev vi...jobbigt??
När OSA datumet hade gått ut hade alla svarat ja, utom han...hans ursäkt var "äh hvadå, jag har aldrig behövt boka bord på någon restaurang. (lite skillnad på bröllopsmiddag kanske?)
Han är duktig hobbyfotograf och hade lovat oss att fixa bröllopsfotograferingen så vi skippade att hyra en "riktig" fotograf. MEN, han sket i hela bröllopet, han kom inte på sin sons bröllop! ursäkterna har varit många, bla. att han "inte är så mycket för att småprata" herrejesus så arg jag blir när jag tänker på det. Men han meddelade oss inte ens, det fock tydligen bli en kul? överraskning. Han kom inte ens till kyrkan... Således hade vi ingen bröllopsfotograf. =/
Så ja du, jag förstår dig. Men jag kan bara råda dig att skita i de negativa människorna. Ta dig en funderare på om de är värda att lägga pengar och energi på. Det är ju erat bröllop, eran dag.
Lycka till!