Så splittrad
Jag håller med Cookienurse. Visa honom vad det är du gör genom att sluta att tag. Om han märker det så kanske han sedan själv förstår att det är viktigt med sådanna gester.
Däremot kan det mycket väl vara så att han inte märker det..... :( Då blir det lite svårare att hantera tror jag.
Jag har aldrig haft en pojkvän som överaskat med presenter/lappar etc, det har alltid varit jag som gjort det. Däremot tycker jag att det viktigaste är att han visar att han älskar dig. Min sambo visar det genom att vara mycket kärleksfull, kramig och pussig. Någon annan kanske skulle tyckt att det var jättejobbigt men jag älskar det!
Det dyker inte upp presenter men varje dag så märker jag hur mycket han älskar mig och det är det som är det viktiga.
Jag har själv känt så som du (TS) känner och många (typ alla) av mina tjejkompisar har känt likadant. Jag undrar vad det kommer ifrån...? Måste vara romantiska filmer.... Sedan ska tilläggas att ju äldre jag blir desto mindre viktigt blir sådanna saker.
Däremot är det viktigt att kommunicera och jag håller med ett tidigare inlägg om att det största problemet förmodligen är hans motvilja att lyssna på dig. :(
Lycka till!