• MiaMiniMe

Ej traditionellt honnörsbord, synpunkter önskas

Jag tycker att ni ska göra bordsplaceringen precis så som ni önskar! Vem skulle ta illa vid sig? Alla är ju där och de viktigaste lär ju ändå få hålla sitt tal och umgås med er under kvällen.
    Vi kommer ha både svenskar och holländare på vårt bröllop och vissa kan inte uttrycka sig mer än på sitt eget språk. Vi skippade den traditiionella placeringen och har valt att placera gästerna i  grupper om 10. Vi vill inte att det ska bli stelt så vi har försökt att blanda lite men placera folket med andra de känner sig bekväma med. Vid honörsbordet har vi våra föräldrar och deras partners (Bägges föräldrar är skilda).
    (Jag skulle gärna suttit med mina vänner dock!)

När middagen är över kommer borden att skjutas till sidan så det kan bli plats för dans m.m, då kan folk sitta precis vart de vill osv

/Mia

• MiaMiniMe

Chicita: enligt bordsplaceringen. De är rektangulära bord, inte runda och vi har placerat folk bredvid varandra och runt kanterna som känner varandra bra. Ingen risk att de behöver sitta och skrika rätt över bordet eller vara utan konversation. Vi har inte heller varannan kvinna, varannan man. Vi vill huvudsakligen att folk ska trivas och ha kul 😃 / Mia

• MiaMiniMe

Haha tror du misstagit mig för någon annan :)

Svar på tråden Ej traditionellt honnörsbord, synpunkter önskas