Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Ansluter till den här gruppen eftersom vi varit tvugna att flytta fram vårt datum från 17 oktober 2015 till den 20 februari 2016. Detta då vi flyttar 80 mil och det blir nya jobb och nytt boende men vi får inte vårt boende förrän i november - och hur kul är det att bo inneboende hos svärföräldrarna när man är nygift?
Även om vi varit tvugna att flytta datumet så har vi det mesta bestämt redan. Preliminär gästlista om ca 40 personer, budgeten är satt sedan långt tillbaka, klänningen är beställd och till hälften betald (www.morilee.com/bridals/voyage/6804), fotografen var bokad och vi hade i stort sett bestämt meny med restaurangen.
Eftersom det blir ett vinterbröllop nu så ska jag höra om min farmor, som är sjukt duktig på att sticka, kan tänka sig att sticka en bolero/kort kofta till mig som jag kan ha innan och efter vigseln. Det känns så mycket personligare och då skulle jag dessutom kunna använda den till vardags efter bröllopet också
Nu ska jag sätta mig och bläddra tillbaka några sidor och se hur ni andra har planerat, så kul med inspiration!