augusti skrev 2015-10-25 19:16:02 följande:
Bara tre månader kvar nu. Måste skicka inbjudningar, är lite irriterad på stället som inte vill ge oss rabatt på hotell rummen. Vi bokar ändå 10 rum och äter och dricker för minst 40000kr. Vad tycker ni? Är det inte lite snålt? Några hundra iaf liksom. Jaja nåväl.
Måste korta av klänningen och köpa en vigselring. Har en diamant men hittar ingen ring jag gillar. Måste beställa hindersprövning också. Sambon måste köpa kostym men han tycker han har massa tid på sig. Vill stoppa huvudet i sanden och låtsas som ingenting....
Förstår dig fullständigt! Jag gillar att planera och slippa fixa saker i sista minuten. Sambon säger "Äh det löser sig, måste vi verkligen ordna med det där nu?" I de flesta fall brukar jag släppa det, planera i hemlighet och när det närmar sig låtsas som att jag inte alls har allting färdigt redan
Men nu står jag på mig, säger: Visst, det är ingen panik än så länge, men vore det inte skönt att ha det klart så att vi inte behöver planera allting i sista minuten?
Kan ni inte hjälpas åt då? Sambon din kan väl beställa hindersprövningen, det är ju inte speciellt svårt. Korta av klänningen däremot kanske blir svårt att delegera