Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Äntligen kan jag va med och skriva, få tips och fråga här inne hos er för nu har vi bestämt oss för ett datum nästa sommar ???? den 7 Juli friade jag till mannen och han sa självklart ja (han som aldrig skulle gifta sig). Imorgon ska jag ringa till stället vi vill hålla middagen och festen på och hoppas på att det är som vi vill och är ledigt.
Vi vill ha ett ganska litet bröllop men vi kommer ändå bli 60 stycken om alla kommer som vi absolut vill bjuda, det är min stora familj som ställer till det och då bjuder vi ändå inte alla.
Budgeten har jag börjat klura på och tänkt att allt förutom kläder och ringar ska ligga på Max 20'000kr men där är jag välisgr säker på att vi kan hamna under. Jag ver att mina ringar går på sammanlagt 12'500kr (har inte köpt förlovningsringen än och vill ha både och). Sambon har ingen aning om vilken ring han vill ha så den summan är okänd än så länge. Klänning har jag ingen aning om än och sambons kläder kommer nog inte kosta allt för mycket då han nog vill ha det väldigt enkelt och avslappnat. Vi har två barn som kommer va brudnäbbar så deras saker går ju på lite också.
Nej det är galet vad det drar iväg även om allt ska va väldigt enkelt.