Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Vi vet ganska exakt vad vi vill bjuda på men har svårt att hitta catering som kan erbjuda det på det sättet vi vill. Men vi ger inte upp letandet :)
Vi vet ganska exakt vad vi vill bjuda på men har svårt att hitta catering som kan erbjuda det på det sättet vi vill. Men vi ger inte upp letandet :)
Möte med fotografen idag och vi tog även några bilder som vi skulle få ikväll :) känns jätte bra och är så glad över att vi äntligen kan bocka av en till grej på listan.
Kvar av våra måste saker är vigselförättaren (går att boka tidigast tre månader innan), catering, alkohol, frisör och sambons kläder. Sen är det bara små saker som ska fixas. Ja ringarna också men de vet vi redan vilka vi ska ha så de ska bara beställas.
Vi ville bara ha fotografen under vigseln och för porträttbilder. Vi skippar alltså fotograf under middag och förberedelser. Vi tänkte att det är så många gäster som tar mycket bilder då iallafall och för oss är det inte lika viktigt att ha högkvalitets bilder just då. Vi får betala ca 5500 för vigsel och porträtt och får minst 100 bilder då. De andra fotografer vi vart i kontakt med ville ha 15000 och minst en halvdag dvs med förberedlser eller middagen också.
Får se om bilden kommer med men vi tog en "repris" på mitt frieri med kinderägg. Inte riktigt så det gick till men en rolig bild :)
Det verkar funka, då kan jag visa min klänning också :)
Så fin klänning. Har nämligen funderat på något liknande men då måste jag bara fråga, är där inbyggd bh i den klänningen du har?
Åh så bra, har nämligen haft lite ångest inför att inte ha axelband. Kan inte hålla uppe klänningar utan axelband annars liksom men skönt att höra att det går att ordna.
Har knappt varit förlovad i en vecka men inser att planeringen måste börja nu nu nu om vi ska hinna med ett bröllop inom ett år. Vad ska jag tänka på? Hur börjar man planera? Alla ställen vi gillat hittills är fullbokade! Helt galet!
2016 kom i september/oktober om jag inte är helt bortom flötet.
Jag köpte min klänning på white birdes och hon var jätte trevlig hon som har butiken. Min klänning är en pronovias ???? finns inte klänningen i rätt storlek i butik kan det ta 4-6 månader att då hem den.
Äntligen har vi preliminär bokat en cateringfirma. Vi har bara hittat två stycken som har sådan mat som vi vill ha och mailat båda två ett par gånger. Nu fick vi svar från den ena men de skulle göra om sin meny till nästa år så vi preliminär bokade dom tills vi får se på menyn.
Passar menyn oss så har vi alla stora saker gjort ????
Kan man marchera in till Ed Sheeran - Tenerife Sea? - Spotify länk.