• Anonym (längtar)

Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

Hur går det för er andra med planeringen?

Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

• Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Ankan
    BlivandeFru2016 skrev 2016-01-14 11:50:21 följande:

Ni som ska gifta er borgerligt, vad ska ni ha för klänning på er? Kan ni inte visa bilder ;)

Jag ska ha en klassisk vit brudklänning. Klänningen är av satäng, axelbandslös och med stora veck i kjolen. Sen har jag en spetstopp på den och en vit slöja som går ner till fötterna. Har ingen bild här just nu.
    Vad ska du ha på dig? Vit eller något annat spännande?
  • Allrakäraste
    Strassbruden2016 skrev 2016-01-14 10:06:58 följande:
    Köpte på ebay. Men det tog nästan 3 v o få de
    Tack för tipset! Efter massor av googlande hittade jag ett par vita kängor på nelly.com. Tänker att jag säkert kan ha några snygga stickade strumpor i som sticker upp. Sedan blir de perfekta att fortsätta använda på vårkanten Glad
  • Nightrod
    Strassbruden2016 skrev 2016-01-09 19:06:40 följande:
    Wow? är det den du har gjort?
    Yess det är buketten vi gjorde till vårt bröllop,

Och detta är tärnbuketten
    Live free, ride free
  • Strassbruden2016
    Nightrod skrev 2016-01-14 15:47:11 följande:

Yess det är buketten vi gjorde till vårt bröllop,

Och detta är tärnbuketten

Wow vad fint... och vad fin du är. Fin klänning. Älskar röda klänningar
  • Emelie88

Vi gifter oss borgerligt och denna ska jag ha! Vi ska ha ett ganska enkelt bröllop men jag vill ha en riktigt klänning :)
  • might2be

Vi gifter oss i mitten av juli. Det vi är klara med är menyn och att vi typ har layoutat våra trycksaker men inte skrivit ut och skickat inbjudan än. Mest för att jag vägrar boka datum och lokal innan vi tagit beslut om efternamn. Hehe.

Nightrod- älskar allt med din bild! Så snygg du var/är! Roligt med annat än vitt. ..

Själv vill jag ha marängbakelse ;)

Bride to be July 2016
  • might2be

Ja alltså inbjudningslistan, var vi vill vara och vilken kyrka vi vill ha är också klart. Men inte bokat

Bride to be July 2016
  • BlivandeFru2016

Åh! Vart köper ni era vackra klänningar? Känns som jag kollat på varenda sida. Har hittat några som jag vill ha men då måste man beställa på nätet utan att prova, vågar man det? Man kan välja skräddarsydd.

• Nightrod
    Strassbruden2016 skrev 2016-01-14 16:13:05 följande:

Wow vad fint... och vad fin du är. Fin klänning. Älskar röda klänningar

Tack för att du tycker jag är fin. Men vad tyckte du om.bilden på min fru då. Ha ha ha
    Live free, ride free
Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)