Ser ut om det är dags för ett nytt statusmeddelande när jag ser era inlägg :)
- Våra ibjudningar blev klara igår käll och blev superfina! Så de ska jag beställa ikväll eller imorgon så kan vi skicka ut dem efter helgen.
- I början av nästa vecka vet vi nog, vilken caterer vi ska välja, vi hoppas på en gammal kollega till mig, men har en bra backup i fall han inte kan. Börjar få lite panik om den delen, det är ju bara 5,5 månader kvar, men det löser sig nog...
- har varit till guldsmeden i veckan och pratat om ringarna, egentligen vet vi nu vad vi vill och behöver bara beställa ringarna. Min kille vill ha en enkel slät ring och jag en slät ring med ett inlägg som de kan fixa ganska enkelt. Blir superfint!
- min outfit är komplett, nu måste jag hitta frisör och smink. Vet redan var jag kan boka det, så det är bara kommer över tanken att det är helt orimligt dyrt (men har jämfört med andra och det är samma sak överallt).
- musikbiten har vi inte löst än. DJ? Band? Vad har ni valt?
- Snart åker jag med min mamma till Ikea och köper massa tyg för att sy borddukar och servetter (nej, jag fick inte köpa pappersservetter i tygliknande kvalité för henne...)
- vigselförrättaren har fått lite information om hur vi vill ha det och vi tar ett till möte längre fram för att spika detaljerna
ungefär här är vi idag. mycket jobb gjort och mycket jobb kvar :)