• Anonym (längtar)

Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

Hur går det för er andra med planeringen?

Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

• Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Helle
    Ankan skrev 2016-01-29 10:10:36 följande:

Har laddat upp bilder för ett par veckor sen, men hittar dem inte själv längre i tråden, så här kommer dem igen Jag ville också ha spets upptill, vilket inte min klänning har nu, men jag har köpt till en spetstopp över, så det kan du också kolla upp! hittar du en fin klänning med rätt kjol så finns det alltid möjlighet att fixa en spetstopp separat. Min klänning är från Bianco Evento.

Hej!

Jag undrar vart du hittat spetstoppen? Tycker den var väldigt fin. Vet dock inte om det passar till min klänning då det är broderier på den.
  • Ankan
    Helle skrev 2016-01-31 09:14:48 följande:
    Hej!

Jag undrar vart du hittat spetstoppen? Tycker den var väldigt fin. Vet dock inte om det passar till min klänning då det är broderier på den.
    Jag köpte den i brudbutiken i Dalarna där jag köpte min klänning också, de är av samma märke: bianco-evento.com/ Jag vet inte var du bor men fråga i brudbutiker där om de har märket eller om de har spetstoppar av andra märken.
  • Ankan
    might2be skrev 2016-01-30 22:30:53 följande:

Åh. Längtar tills imorgon eller nästa vecka då vi får höra om.dagens bröllop!

Jag med! Hoppas vi får höra snart och att ni vill visa lite bilder också! Glad Hoppas ni hade alla en fantastisk dag och att snön höll! Eller blåste ni bort i stormvädret?
  • Nightrod
    Tenshi skrev 2016-01-29 12:49:35 följande:

Min klänning har väldigt mycket tyll som är väldigt tungt så jag skulle behöva en rejäl och stor underkjol som lyfter upp den. (vill ha marängkänsla över klänningen)
    Japp bor i Stockholm, men min klänning är i Malmö så jag kan inte prova den på med klänningen. 
    Tackar i alla fall för den fina tanken :)

Ah nej det är ju en bit
    Nåja erbjudandet står fasat om saker och ting skulle ändras.

mvh
    Live free, ride free
  • JonnaAndre
    Ankan skrev 2016-01-29 10:10:36 följande:
    Har laddat upp bilder för ett par veckor sen, men hittar dem inte själv längre i tråden, så här kommer dem igen Flört Jag ville också ha spets upptill, vilket inte min klänning har nu, men jag har köpt till en spetstopp över, så det kan du också kolla upp! hittar du en fin klänning med rätt kjol så finns det alltid möjlighet att fixa en spetstopp separat. Min klänning är från Bianco Evento.
    Wow, så snygg !
  • Ankan
    JonnaAndre skrev 2016-02-01 10:59:31 följande:
    Wow, så snygg !
    Tack! Glad Kommer att känna mig supersnygg i den! Hade aldrig hört talas om märket innan jag fick prova det i brudbutiken, men blev så positivt överraskad. Så bra att man kan kombinera klänningar med olika toppar etc. Och priset var det inte heller fel på Flört
  • Helle
    Ankan skrev 2016-02-01 06:50:24 följande:

Jag köpte den i brudbutiken i Dalarna där jag köpte min klänning också, de är av samma märke: bianco-evento.com/ Jag vet inte var du bor men fråga i brudbutiker där om de har märket eller om de har spetstoppar av andra märken.

Tack! Ska kolla upp det. Både klänningen och spetsen var superfint!
  • Ankan
    Helle skrev 2016-02-01 18:16:47 följande:
    Tack! Ska kolla upp det. Både klänningen och spetsen var superfint!
    Lycka till! Berätta hur det gick sen Glad
  • Strassbruden2016

Nu är man gift. Vi lyckades pricka in enda lördagen i jan på typ 10 år när Borlänge inte hade snö. Klart att vi är besvikna när snön var anledningen att vi åkte 70 mil. änny mer surt när det på söndag morgon började snöa. Och vi hade regn under vår fotografering. Men vi har redan bestämt att vi ska förnya våra löften om ngt år i is kyrkan.Kvällen. innan trillade min man så vi fick åka o röntga hans arm o sitta på akuten till kl 02. O sen upp kl 06. Trots vädret som nog kommer ta ett tag att komma över så hade vi en super bra dag som gick alldeles för fort. Pga min mans smärta i armen valde vi o avsluta middagen redan vid 23 , men det gjorde ingenting. Ska sammanfatta mer av bröllopet när vi kommit hem från fjällsemestern.

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)