Inlägg från: Grodprinsens brud |Visa alla inlägg
  • Grodprinsens brud

Bröllopsnatt, före bröllopet?

Är det någon som bokat in övernattning natten TILL bröllopet? Jag och min blivande funderar på att utnyttja Coop hotellpremie och få en (nästan) avslappnad natt med hotellfrukost i samma stad som frissan vilket ju är praktiskt.. Och så kan vi låta all packning och sådant stå kvar på rummet och allt är färdigt tills vi kommer tillbaks på natten.. Och så kan vi ju ha gömt en liten flaska bubbel i väskan Skrattande Jag tycker det är skitdyrt med hotellrummen som finns runt omkring oss. Det närmsta stället är 35 minuter från oss, där kan vi utnyttja Coop... Sedan finns det 40-45 minuter bort men då ligger det på nästan 2000 kr för ett lite finare dubbelrum med frukost för EN natt. På vissa av de hotellen finns badkar på rummet vilket kan vara skönt men med hotellpremien på 1400 kr ingår TVÅ övernattningar OCH entre till spa om vi nu hinner med något sådant...  

Fördelar/nackdelar? 

• Svar på tråden Bröllopsnatt, före bröllopet?
  • Grodprinsens brud

Jag är kluven... Vi kaan betala dubbelt så mycket och bo en natt i svit på slott med frukost på rummet och det är ju LYX liksom.. Så det är väl snålheten som kliar lite...

• Grodprinsens brud

Jag har bokat slottsnatten! Spännande! 

Ett tips är att kolla med Coop hotellpremie vad det finns för hotell nära. För vår del fanns Mössebergs kurort med spa vilket länge varit ett alternativ för oss men vi brukar unna oss sådant ibland så då kände sambon (kors i taket!) att vi behövde något mera speciellt för bröllopsnatten =) 

Svar på tråden Bröllopsnatt, före bröllopet?