Bröllopsnatt, före bröllopet?
Jag jobbade på hotell under perioden vi gifte oss, Så vi valde att bo hemma. Att bo på hotell var liksom inget speciellt... Men nu tänkte jag mest skriva från någon som vet hur det ser ut på "insidan" av branchen när det gäller dom här bokningarna...
När det gäller Coop-premien så är det bara ett visst antal rum per dag som går att boka med den. Och nu vet jag ju inte om ni gifter er på en helg eller inte.
Men fredag - söndag är det första som går och där brukar det också ligga ute färre rum än andra dagar eftersom de flesta hotellen kan sälja rummen på helgerna utan att gå via Coop eller någon annan samarbetspartner. (hotellen får ju mindre betalt för rummen som går via Coop och andra eftersom dessa sen får provision från hotellet förutom att hotellet dessutom måste sänka priserna för att vara attraktiva som erbjudanden i första hand).
Så om ni vill boka så logga in på loyaltybuild (tror jag den heter, men det står på coops hemsida) och boka så snart ni kan om ni ska ha en chans att få era nätter där.