Inlägg från: SandraElisabet |Visa alla inlägg
  • SandraElisabet

fertilitetsutredning

Jag vill börja med att säga att jag innerligt hoppas att det löser sig för TS och er andra som längtar efter barn. Min fästman och jag gifter oss nästa sommar och det blir väll barn någon gång efter det, vi har inte planerat så noga ännu, men jag fyllde precis 26 så vi har tiden på vår sida så att säga. Vi håller tummarna för att vi utan problem kan bli föräldrar... Time will tell.

Passionsblomman - Tack så mycket för din öppenhjärtliga historia. Den var gripande, inspirerande och upplysande. Jag lider med dig men jag är samtidigt glad över att ni har er son. Det är starkt av dig att dela så privata erfarenheter och jag uppskattar verklligen den egenskapen hos dig. Den lyser igenom i alla dina inlägg vilket är 100% positivt enligt mig.

Du fick mig att tänka till lite över mitt eget liv... Jag tror att det är så vanligt att man går runt i en vanföreställning om att man någon dag ska växa upp, känna sig vuxen och helt plöttsligt bli en genomgående ansvarstagande person som kan deklarera i sömnen (jag tror det i alla fall). Och jag har väll fått inse att det inte kommer hända.
    Det är en ganska befriande tanke... Jag kommer vara mig själv istället och inte transformeras till min egen bild av en svensson. Haha! :P

Så tack för dina kloka ord. Du har helt rätt i allt du säger, och jag kan inte göra annat än hålla med dig om det du tar upp i dina inlägg. Tack.

• SandraElisabet
    passionsblomman skrev 2013-04-27 11:16:08 följande:
     Men vi klarar också mycket mer än vi tror. Och mest modig är man faktiskt när man gör något fast man är rädd.
    Det var fint sagt och jag håller helt med dig om det! :)
Svar på tråden fertilitetsutredning