• MiaMiniMe

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Charlotta: wow vilken klänning! Att hon är kurvig gör ju hela grejen! Ser fram emot en bild med dig i klänningen :)

• MiaMiniMe

Blir nästan mörkrädd när jag ser vem som anser sig vara mullig och inte.. Med det sagt tycker jag att alla är jätte fina i sina klänningar. Jag har inte hittat min än.

• MiaMiniMe
    lordoz skrev 2013-02-18 09:51:38 följande:
    Vi var och kollade på kostym till sambon i helgen. HIttade en jättefin och konstaterade att han ska ha en väst och kravatt också. Men då kände vi att han är för fin i förhållande till min klänning... Så lösningen = köpa en ny klänning till mig. Så i lördags kväll så beställde jag en klänning från JenJenHouse. Eftersom vi ska lägga upp bilder på oss själva i klänningen så får jag återkomma om en månad när den har kommit...

Men som MoMo skriver ovan, det kommer bli en lååång månad!
    Berätta gärna hur du upplever JenJenHouse för jag hade nämnligen också tänkt beställa där. Kommer att gå ner i vikt hela vägen till den dagen då vi ska gifta oss och det känns inte ok att jag ska behöva prova en klänning 3-4 månader innan som jag ändå inte kommer kunna ha när det väl är dags. Blir svårt att föreställa sig liksom
  • MiaMiniMe

Provade du innan vad som passade din figur eller du bara körde på det du tänkte skulle bli bra?

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar