Bildtråd - "Mulliga" brudar
Här är jag i min klänning, dock är den lite förstor, men i storlek 46. Jag är ganska kort (162) och väger 74 kg, så jag anser mig ganska mullig.
Jag har verkligen våndats för att köpa klänning. När man sitter och tittar på bilder på alla modeller i bröllopsklänningar så finns det ju en uppsjö med fantastiskt vackra klänningar.... Men jag KAN inte i allt för världen tänka mig mig själv i de klänningarna de har på sig. Ser ju inte ut så... Lika jobbigt var det när jag var i affärer och provade klänningar när man hela tiden fick höra att den är för liten, den har jag inte i en SÅ stor storlek, den skulle inte passa... Så jag beställde min på JenJen house. Dock beställde jag inte en måttsydd, men när klänningen väl kom hem och den var alldeles för stor, för lång och skräddaren inte kunde justera den utan att förstöra den fina spetsen, har jag nu beställt en igen, fast i mina egna mått. Älskar denna kläning och väntar nu på att den skall komma. Trodde aldrig jag skulle välja en sådan figurnära klänning, men måste erkänna att jag har nog aldrig känt mig så smal.