• confuzed86

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag undrar också var klänningen kommer ifrån och om den fanns i fler färger!

• confuzed86

Anaa: jätte fin och du ser jätte slimmad ut i klänningen! Hoppas en annan kan göra det med ;)

• confuzed86
    diaboli skrev 2013-04-20 14:11:32 följande:

grattis till viktminskningen! måste kännas underbart att ha tappat så mycket! Jag har tappat 11kg men hoppas på 8-10kg till innan "the day" :)
  • confuzed86

Jättefin!! Och grattis!! Klänningen sitter som en smäck!

• confuzed86

Jag väntar på min klänning från Kina och längtar som tusan! Den borde komma nu i slutet av maj :) är den riktigt fin så kommer jag rekommendera säljaren (ebay) har även beställt tärnornas klänningar från samma person!

• confuzed86

Min klänning kom idag och jag är supernöjd!!!! :) jag betalade 1200kr. på bild är den ej snörad då jag ej har någon hemma som kan hjälpa mig ;) ursäkta de dåliga bilderna ska försöka fixa bättre när jag har hjälp ;)

orginalet:

• confuzed86
    Tassiemon skrev 2013-05-20 14:54:10 följande:
    Grymt fin confuzed86! Modellen passar jättebra :) Vart har du köpt den?
    tack :) jag bestäällde den av säljaren yayaya0413 på ebay. jätte bra kontakt, välsydd och slapp tull och avgifter. de postade den i fre och den kom idag :) snabbt!
  • confuzed86

här är min 3e klänning. ser det ok ut? bröllopsnerverna är hemska! 1v kvar! tycker jag ser himla smal ut i den iaf. klänningen är en storlek 40

• confuzed86

Tack :) vad bra att det inte bara är jag som tycker den passar min kropp :)

• confuzed86

Åh tack :) det känns genast som man valt rätt när Man får fin feedback :)

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar