• dellelgarin

Bildtråd - "Mulliga" brudar

tessicka skrev 2013-03-18 08:14:26 följande:
    Nu är bröllopet avklarat och vi har precis kommit hem från bröllopsresan i Mexiko så här kommer bilden jag lovade

Jag var verkligen jättenöjd med klänningen, det är inte det lättaste när man har en hel del extrakilon att hitta något man trivs i.

Klänningen är från Halens, har sett den i vitt och svart och en modell i rosa när jag googlade.
    www.halens.se/mode-kvinna-overdelar-klanninga...
    Så fin!!!
    Min är oxå köpt på Halens
  • dellelgarin

Här är min, inköpt på Halens
  • dellelgarin
    Burre skrev 2013-03-18 20:13:24 följande:
    Är inte era klänningar av samma modell tessica och dellelgarin ? Tycker de ser väldigt lika ut :) skit snygga båda två, verkligen!
    Nej det är olika faktiskt :)
  • dellelgarin
    Grundell skrev 2013-03-19 21:28:34 följande:

Här är min klänning i stl 46/48
    OJ så fint den satt, du ser MYCKET smalare ut min är storlek 48
  • dellelgarin

Tjohho igen, jag råkade visst köpa en till klänning, men jag var nog itne helt nöjd med den första men jag skall ha den till brunchen istället, denna under känner jag mig mera som en brud i :)
  • dellelgarin
    smulan 87:

Du ser inte bred ut, jag tror det är tyllen som gör att du känner så, jag gissar att när du ser dig i profil så blir det väldigt vidt övermagen, så är min klänning med nämligen, jag tycker den är jättefin, men om DU inte känner dig finast i den är det värt att köpa något annat, jag vågade göra det och ångrar mig inte, man skall känna JA!!! inte kanske för sin bröllopsklänning, tycker jag iallafall :)
  • dellelgarin

I lördags blev vi man och fru , jag kände mig verkligen som vackraste i världen och det var den bästa dagen i vårat liv! Fotona från fotografen är inte klara ännu men Facebook vimar av bilder, här är två som visar klänningen :

• dellelgarin
    Chicita skrev 2013-06-11 17:03:17 följande:
    Grattis Solig
    Snygg styling Skrattande
    Tack :)
  • dellelgarin
    HannaP skrev 2013-06-11 17:10:03 följande:
    WOW!
    Så jäkla fin!
    Tack jag är så glad att jag bytte klänning för denna blev verkligen rätt :)
  • dellelgarin
    amerika skrev 2013-06-12 19:23:05 följande:
    dellelgarin: du är verkligen superfin i den där klänningen!!
    Tack snälla du!
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar