• Sjörå

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Mahuldao skrev 2013-02-11 10:27:07 följande:

Den här klänningen har jag beställt från Jenjenhouse. HAr gjort om lite så den ska vara fullång och sen ha en sweetheart neckline.

Är en strl 44-46 just nu men är sååååå spänd och osäker på om denna kommer passa min kropp! Men jag älskar den som den ser ut på bilden!

Håller alla tumma å tår att den kommer bli perfekt!

Som jag förstod det är tanke med denna tråden att man ska visa sig själv i klänningen. Så nu väntar vi med spänning på att få se dig i klänningen. 
  • Sjörå

Här är jag i min brudklänning. Vanligtvis är jag en storlek 48 men eftersom brudklänningen är måttsydd vet jag inte vad det är för storlek. Jag gör lite roliga miner på korten men det bjuder jag på :)
    Sista justeringen är inte gjord än, den ska göras två veckor innan jag gifter mig.  
  • Sjörå
    Grundell skrev 2013-05-28 12:40:39 följande:
    Sjörå: Fin klänning Vad är det för märke och modell??
    Det är en kinaklänning. Originalet är en Alfred Angelo 2015 men modellen hann utgå innan jag beställde den. Vi har lagt till axelband (avtagbara) och gjort den lite vidare. 
  • Sjörå
    Grundell skrev 2013-05-28 20:52:31 följande:
    sjörå: Superfin verkligen...vilken kina sida beställde du ifrån?
    Tack så mycket. Den är från Matildas fest i Sundbyberg. En butik som man beställer via och som hjälper en med allt. Jag är än så länge jättenöjd med hennes service och kvaliteten på brudklänningen. 
  • Sjörå
    Fröken Finemang skrev 2013-08-06 19:25:09 följande:

Vad snygg du blev i din brudklänning. 
  • Sjörå

Jag måste bara säga att alla brudar är jättesnygga i sina klänningar. Detta bevisar än en gång att man kan vara snygga även om man är lite större. Om nu någon hade tvivlat på det. Jag är nämligen själv av större modell. 

• Sjörå
    confuzed86 skrev 2013-08-09 18:53:07 följande:
    här är min 3e klänning. ser det ok ut? bröllopsnerverna är hemska! 1v kvar! tycker jag ser himla smal ut i den iaf. klänningen är en storlek 40

Jättesnygg och du fick en väldigt vacker midja i den. Tycker helt klart att du ska köra på den till ditt  bröllop
  • Sjörå

Här är jag i min brudklänning. Hittar inget kort på enbart mig framifrån så detta får duga. 

Jag från sidan. 
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar