• teres77

Bildtråd - "Mulliga" brudar

AnnaRank skrev 2014-05-29 15:54:41 följande:

Vi gifter oss om mindre än en månad (28/6) och jag hade en klänning, men kände ingen WOW-faktor över den. Det var en fin klänning. Jag är rätt enkelt klädd annars, och tänkte att jag borde vara så på vår bröllopsdag också, men sen tänkte om. Vafan, om det finns någon dag som man ska ta ut svängarna och gå all in så är det väl ändå när man gifter sig?

Så jag åkte ut och letade en ny klänning IDAG. Och hittade den på en gång. Det här är Klänningen. Och jag känner mig så jävla nöjd.

Det är för övrigt storlek 44.

Du är jättefin i den! Bra val!

Här är mina klänningar...

Jag har storlek 40-42 och är 157 cm bara, så det mesta är anpassat för Xena känns det som. Klänningarna är måttsydda. 
  • teres77
    iso skrev 2014-06-05 23:25:19 följande:
    Alltså din klänning (den långa) är OTROLIGT fin på dig! Verkligen en av de snyggaste jag sett här på BT. Förstår inte ens varför du ska byta på kvällen, jag hade haft den hela dagen om jag var dig :)
    Åh Tack! Den är perfekt... Men stor och otymplig, å jag vill kunna släppa loss och dansa på kvällen. Därför har jag köpt en kortare med. :) 
  • teres77
    Liza skrev 2014-07-20 22:29:50 följande:

teres77 var har du köpt den första klänningen? Precis en sådan vill jag ha! Den var jätte fin!

Tack Liza! Den är från Landybridal... Jag bytte dragkedja mot snörning i ryggen för att säkerställa att den skulle passa. Satt perfekt!

• teres77

Helnöjd med valet att köpa två klänningar! Det var 30 grader varmt i stort sett hela dagen... Jag bytte om innan middagen. 
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar